محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

دوسال تماممممممممممممممممممممممممممممممم

1392/5/15 14:51
نویسنده : ماماني
1,508 بازدید
اشتراک گذاری

totalgifs.com aniversario gif gif 43.gif

عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار  . . .

تولد آسمانیت مبارک

taart14.gif

 

شاید برای خیلی ها این جمله کلیشه باشه و یا حتی برای تو بهترینم هنوز قابل درک نباشه ولی بهترین لحظه زندگی ام لحظه ای بود که برای اولین بار تو را دیدم و صورت خیس از مایع  داخل کیسه جنینی ات را به صورت من مالیدند و من سوزش اشک را در چشمانم حس کردم. هیچ وقت بابا و مامانی ها و خاله و عمه و شادی چشمان پدرم را در آن روز زیبا فراموش نمی کنم . هر وقت آن روز را میبینم انگار دوباره در آن فضا قرار دارم و همه اتفاقات را با همان احساسات کاملا درک میکنم و در دلم غوغایی از شادی برپا می شود.

و تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی !

دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود، سرشار از عشق و محبت کردی !نازنیم ! زیباترینم ! حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم

 

بهترینم دومین سالگرد زمینی شدنت مبارک.

خداوند به من و بابا توفیق تربیت صحیح تو را عنایت کند و انشالله پدر و مادری شایسته برای فرشته کوچک و البته شیطان زندگیمان باشیم.

و برای تو نیز از خداوند عمری با عزت و پربرکت خواستارم.

 

 

عزیزتر از جانم

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

دوستت دارم ، تولدت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
15 مرداد 92 14:52
با اجازه نی نی دارها..وبلاگ دارها.........حتــــــــــــــــــــــــــــــــما به ما سر بزنیــد http://bofy.blogfa.com/
قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
15 مرداد 92 15:01
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از45 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... ضمنا طراحی لوگو ...بالابر...صفحه ورودی............با عکس کوچولوهاتون نیز اضافه شــــــد همراه با نمونه کار اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
نگین مامان رادین
15 مرداد 92 15:08
دومین سالگرد زمینی شدنت مبارک فرشته ی ناز و کوچولو ایشاالله صدها سال سالم و تندرست کنر مامان و بابا باشی و همیشه باعث افتخارشون باشی و شادی رو مهمون دلهاشون بکنی و گل خنده رو رو لبهاشون بزاری دوست دارم و از خدا می خوام تا بهترین سرنوشت رو رقم بزنه می بوسمت.


سلام نگین جون
مرسی از محبتت. رادین جون رو ببوس
مامان ستاره سادات
16 مرداد 92 14:29
سلام عزيزم كوچولوي شما خيلي نازه براش اسفند دود كنيد .ممنونم از اينكه به وبلاگ دختر من هم سر زديد و پيغام گذاشتيد .
آزاده
17 مرداد 92 23:55
سلام عزیزم.عید فطر مبارک.امیدوارم همشه شاد و سلامت باشید
مامان نگار
22 مرداد 92 8:30
ما رمز نداریم ها!
مامان یاسمین زهرا
24 مرداد 92 17:06
عزیزم تولدت مبارک
نیک پاک
27 مرداد 92 11:25
سلااام به به خیلی وقت بود نشده بود بت سر بزنم . عشقم چطوره؟؟؟ ببوسش محکم
نیک پاک
27 مرداد 92 11:26
راستی دوستم چرا لینک منو برداشتی باهام قهری؟ همش ذوروز نبودم ولم کردی؟ ولی لینکت با افتخار تو وبلاگم هست .
مامان مهراد
29 مرداد 92 17:46
باز هم تبریک به بهترین دوست پسرم.
خاله جون خیلی خیلی دوستت دارم. هر چند این مامانت بی معرفته و نمیارت تا با دوستت آشنا بشی.
مریمی خدا رو شکر به خیر گذشت این تصادف کلی مردم تا ته پست رسیدم و دیدم به خیر گذشته.


ببخش گلم اگه بهت استرس وارد کردم