محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

سالگرد ازدواجمون

1392/6/2 22:33
نویسنده : ماماني
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک گلم

29 /5/92 من و بابایی رسما وارد ششمین سال زندگی مشترکمون شدیم.

یعنی من و عشقم  6 سال که هنوز عاشقیانه زندگی میکنیم.

 

6سال از با هم  بودمان گذشته و من هروز بيش از پيش به اين راز پي ميبرم كه تو خلق شده اي براي من تا زيباترين زندگي را برايم بسازي

 

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

 

 

عزيز تر از جانم

 

من در چشم تو کتاب زندگي را ميخوانم

 

و هر بار که مژه هاي تو به هم مي خورد

 

يک صحفه از اين زندگي را براي من ورق ميزند

 

سالروز يكي شدنمان مبارك

از وقتي با هميم روزها و روزها گذشته چه تلخ چه شيرين معبود را شاكرم كه در تلخيها كنارم بودي و  در شاديها را به كامم شيرين تر كردي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسیم-مامان آرتین
3 شهریور 92 12:34
مبارکه مریم جون ایشالا خوش بخت بشید میدونستی سالگرد ازدواج من والهه جون تو یه روزه (31 مرداد) ما از شما ریش سفید تریم ما 7سال رو تموم کردیم رفتیم تو8سال
ایشالا تمام مامان وباباهای نی نی وبلاگی خوش بخت باشن


البته مال ما با 2 روز تاخیر نوشته شده وگرنه 29 مرداده.
مرسی از محبتت.
آزاده
3 شهریور 92 16:28
سالگرد ازدواجتون مبارک.امیدوارم همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشید


مرسی آزاده جون
مامان مهراد
4 شهریور 92 0:37
عزىزم تبرىک ىگم.همىشه شاد باشد


ممنون سحرممممممممممم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
8 شهریور 92 0:30
ای جان هم ماهی هستیم پس.
سالگرد یکی شدنتون مبارک.
خوشبخت و عاقبت به خیر باشید.


مرسی عزیز