محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

گالری عکس

1392/7/28 0:11
نویسنده : ماماني
1,662 بازدید
اشتراک گذاری

 

ادامه مطلب هم داریماااااااااااااااااااااااا

محمد مانی قبل از کوتاهی مو

 

محمد مانی بعد از کوتاهی

هر وقت تلفن زنک می زنه می دوی سمتش و میگی : من بردارم

محمد مانی قبل از رفتن مهد کودک و رد شدن از زیر قران

مهراد عزیزم

 

محمد مانی در حال تفتیش اتاق مهراد

ذوق و حسرت برای اسباب بازی های دور از دسترس مهراد

تلاش برای روروئک سواری

مهراد گلم که خیلی اون روز مظلوم بود

هنر مند کوچولوی من

 

پارک لاله دقیقا بعد از فرار از دست کلاغها و پیشی ها

 

ره آورد  نمایشگاه هفته ملی کودک

اینم همون چسبونکی که گفتم.................  یکی از نوستالوژی های کودکی همسن سالهای ما

اینم اثر پیکاسو کوچولوی من

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 مهر 92 3:55
خصوصی تو چک کن عزیز دلم
نسم مامان آرتین
28 مهر 92 10:15
وای جل الخالق چقدر مانی شبیه مامان مریمش شده خداییش مو نمیزنیداز هم دیگه


جــــــــــــــــــان من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
28 مهر 92 15:12
دختر خدا نکشتت من با کلی با خودم دارم فکر میکنم یعنی چه طور میتونه انقدر قشنگ بکشه
من ساده رو باش
پس خوشحال باشم که حداقل ایلیا میتونه دایره بکشه البته بس که من کشیدم


البته گل پسری سعی می کنه چشم چشم دو ابرو را بکشه (از بس ما می خونیم و می کشیم) ولی خوب دایره صورتش به هشت ضلعی بیشتر شبیه و انگار بدبخت یه کتک حسابی خورده.