محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

گالری

1392/9/5 23:25
نویسنده : ماماني
2,267 بازدید
اشتراک گذاری

امامزاده داوود 92/9/1

 

شب تاسوعا که با مامانی از هیئت می آمدیم این عکس را انداختیم. مامانی رو دستش بلندت کرده تا من ازت عکس بندازم. شما هم شاد و خندان داری هیئت عزاداران را نگاه می کنی

شب تاسوعا

92/9/1 در راه بازگشت از امامزاده داوود کنار رودخانه نگه داشتیم و عکس انداختیم.

به دستات نگاه کن.................. یه سنگ دستت................ سنگها را برمیداشتی و مینداختی تو آب

پسرم برای اولین بار برف بازی کردی!.............. آخه تو منطقه ما زیاد برف نمی آید و وقتی هم میاد خیلی نمیشینه چون تقریبا  تو مرکز شهریم . البته ما که بچه بودیم خیلی برف می آمد و میشست ولی حالا دیگه نه................فقط آلودگی داریمنیشخند

دستای کوچولوت در اثر برف بازی یخ کرده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

نسم مامان آرتین
10 آذر 92 14:22
آخ جون برف مریم جون ما 2سال گذشته تو حیاطمون حسابی برف بود جون میداد واسه بازی خدا کنه امسال هم همچین بشه تا آرتینم حسابی برف بازی کنی پیشاپیش دعوتتون میکنیم خونمون واسه برف بازی خوش به حالتون .............. برف آمد خبرم کن
مامان مهراد
16 آذر 92 12:23
خب می آمدید خونه ما. ما اینجا از برف درمیریم بس که سرد میشه و بعدش هم اسکیت رو یخ وقتی باردار بودم که یادته اسکیت رو یخ رفتم. بگذریم دیشب خواب دیدم به ملکوت اعلی رفتی. انقدر تو خواب خبرت گریه کرده بودم و تو سینه ام زده بودم خیس عرق بودم و سردرد شده بودم. بمیری که مرگت هم برامون دردسره . اون وسط دیدم مامانت بهم میگه محمدمانی رو شما نگه دارید بچه دارید با مهراد هم کنار میاد. مریمی فدات بشم نبینم دردت رو. هرچند وقتی ببیدار شدم یادم افتاد که خبرت عمرت طولانی میشه شاید هم تو مجبور باشی مهراد رو نگه داری
ماماني
پاسخ
بترکی با این خوابهات............... تو که خیلی اهل شکم نبودی!!!!!!!!!!!راستش و بگو شام چی خورده بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قربون دوست مهربونم که برام گریه کرده و سینه زنی راه انداخته انشالله که خدا به من و تو و همه مامانها عمر طولانی و با عزت بده که خودمون بالا سر بچه هامون باشیم.
امیرحسین کوچولو نفس ما
20 آذر 92 5:36
همیشه به برف بازی...چه پسر خوشگلی هزار ماشاالله...
مامان آیهان
15 دی 92 15:00
مواظب باش سرما نخوری جیییییگر