محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

عروسی و سفر

1391/4/9 11:55
نویسنده : ماماني
491 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم

این چند روزه حسابی درگیری های الکی داشتم.

دو روز دیگه عروسی و من هنوز نمی دانم کجا می خوام برا آرایشگاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اني ني شكلكالبته پیش مژگان( آرایشگر عروسیم ني ني شكلك)وقت گرفتم ولی هم کمی به خانه دور و تو گرما زورم میاد برم هم اینکه دوست ندارم زیاد هزینه کنم .یه چند تا آرایشگاه دور و بر هم رفتم ولی هنوز جایی را نپسندیدم. زن عمو هم مثل من درگیره ني ني شكلك، آخه ما هر دومون همیشه میریم پیش مژگان که حالا حسابی گران کرده!!!!!!!!!!!!!!

به امید خدا و اگر آقام امام هشتم(امام رضا«ع») ما را بطلبند ؛ قصد زیارت ایشان را کرده ایم. تو این سفر که اولین سفر زیارتی شماست که پابوس حضرت می روید مامانی و بابایی و خاله و دایی آرش با ما سه نفر همراهند(در اصل ما همرا خاله هستیم آخه خاله از طرف اداره جا گرفته ولی به درخواست من و بابا).

دیروز هم من ( بعد از کلی تحقیق درباره نوع قطار و... از طریق اینترنت) با بابایی رفتیم بلیط خریدیم.البته تا روز سفر نزدیک یک ماه زمان باقی است.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

کلکسیونی از ایده های نو
10 تیر 91 9:09
عروسی مبارک
مامان مهراد
10 تیر 91 9:10
وای عروسی خوش بگذره
مامان مانی
10 تیر 91 9:10
نگین مامان رادین
11 تیر 91 14:15
همیشه به خوشی و عروسی ایشاالله یه ارایشگاه خوب پیدا می کنید،راستی پابوس رفتید مارو از دعای خیرتون بی نصیب نزارید
ثمین
12 تیر 91 0:11
خیلی التماس دعا!