محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

تعطیلات عید

1391/4/18 14:55
نویسنده : ماماني
393 بازدید
اشتراک گذاری

١٤ تیر شب نیمه شعبان بود که ما مثل هر سال رفتیم ناصری(ناصری نام محله ایی در منطقه ١٤ است که هر ساله آنجا را چراغانی می کنند و مردم محله و مناطق اطراف برای تماشا می آیندو مغازه های محله هم که اغلب موتور فروش هستند شربت و شیرینی به یمن تولد امام زمان به مردم می دهند و کامشان را شیرین می کنند)

برای شما هم یه بادکنک خریدیم که عمرش فقط تا صبح روز بعد بود چون شما بادش را خالی کردی!!!!!!

و یه توپ قلقلی بن تن هم مامانی خرید.

راستی صبحش هم مامانی یه شلوار مدل مکانیکی با یه بلوز خوشگل برات عیدی و کادو تولد ١١ ماهگی خریده بود و خاله هم برات یه ماشین خریده بود که با آچاری که داشت می تونی قطعات ماشین را باز کنی و مثل پازل سرهم کنی.

١٥ تیر هم رفتیم خانه عمه بابا که مامان آذر و بابا عباس و عمه آتنات هم آنجا مهمان بودند و عموجون اکبر و فرزانه خانم هم از کاشان آمده بودند آنجا.

فرزانه خانم هم برات یه ماشین خوشگل خریده بود که وقتی راه میره چشمهاش تکون می خوره و زبونش میاد بیرون.

عصر هم تو با بابا و بابا عباس رفتید پارک(روبروی خانه عمه پارک گلنما است ولی بخاطر حادثه ایی که اتفاق افتاده تاپ را برداشتند و برای همین شما را بردند پارکی که توی خیابان نبرد است.)

من وعمه آتنا هم رفتیم خرید.

تا ١٢ شب خانه عمه بودیم بعد آمدیم خانه و شما از خستگی تو ماشین خوابت برد.

جمعه هم که با خاله و دایی آرش پیش مامانی و بابایی بودیم. وقتی آمدیم پایین دیدیم که دایی آرش برات یک هواپیما و یک خرس خواب آلوی کوچولو خریده .

دیروز هم که شما با مامانی و بابایی رفتید خانه خاله و عکسهای پست قبل هم مال خانه خاله است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

یاسین
18 تیر 91 15:07
سلام به محمد مانی عزیز یه دونه پسر ناز و خوشگل. عزیز دلم من امروز با وبت اشنا شدم . به منم سر بزن خوشحال میشم باهات دوست شم.با اجازه و می خوام لینکت کنم عزیزم