محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

نی نی خاله سحر به دنیا آمد

1391/5/3 18:52
نویسنده : ماماني
2,413 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ساعت ٧:٣٥ دقیقه صبح در بیمارستان مصطفی خمینی تهران یه فرشته کوچولو از آسمان آمد پایین

و این فرشته کوچولو کسی نیست جز پسر خاله سحر که دیگه اسمش هومن نیست و قراره اسمش مهراد باشه.

 شکلکهای جالب آروین

وزن:٣٢٥٠

قد:٤٩

دور سر:٣٤

من هم امروز ظهر از خانه خارج شدم و رفتم اداره خاله که نزدیک بیمارستانه و با هم رفتیم دیدن خاله سحر و مهراد جان و شما هم پیش مامانی خوابیده بودی.خاله سحر چون بیهوشی داشت زیاد سرحال نبود و کسل بود که انشالله تا فردا خوبه خوب میشه. راستی خود خاله سحر هم شبیه مادرشه و اینو من امروز که برای اولین بار مادرش را دیدم متوجه شدم.

با دیدن سحر و مهراد یاد سال گذشته افتادم که شما به دنیا آمدی و خاطراتم زنده شد و غرق لذت شدم. کاش یه ماشینزمان داشتم و فقط برای دقایقی به گذشته سفر میکردم.

اینم عکس مهراد افشانی

به نظر من که شبیه خاله سحر حالا ببینیم تا چند ماه دیگه چهره اش هم عوض میشه یا نه!!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای ملیسا
3 مرداد 91 19:49
با سلام . طاعات و عباداتتون قبول باشه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع یازده ماهگیش و عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر سری به ما بزنید . راستی ما رو از نظرهای قشنگ خودتون محروم نکنید
نایسل خانم
3 مرداد 91 19:50
مبارککککک باشههه چقدرنازه
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
3 مرداد 91 19:57
سلام داشتم وبلاگتون و مطالعه می کردم دیدم فردا 5ماه رمضانه و تولد محمد مانی عزیز فکرکنم اولین نفری باشم که بهتون تبریک میگم واین هم سبب اشنایی ما خوشحال میشم به وبلاگ ما سر بزنید محمد مانی عسل خاله تولدت مبارک انشالله صد ساله شی نه صدوبیست ساله شی البته زیر سایه پدر ومادرت.
خاله نسيم
4 مرداد 91 8:45
خدارو شكر كه خاله سحرهم به جمع مامانا پيوست مباركه مريم جون كه دوباره خاله شدي چقدر هم ني ني نازيه فكر كنم بامحمدماني دوستاي خوبي بشن
پرنیان
13 خرداد 92 22:50
وای سلام استاد چقد این نی نی نازه آخه چرا نمیاریدش دانشگاه؟؟ واقعا که خیلی خوشگله امیدوارم خدا براتون نگهش داره.. استاد عزیز وبلاگ ما آپ شده در خدمتتونه خوشحال میشم سر بزنید. بعدشم که استاد لازم بود جلو بچه ها بگید چون مالمیر بد خط نوشته بود نتونستم بیام وبتون رو ببینم؟؟