محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

سلام......ما برگشتیم

1391/5/12 15:38
نویسنده : ماماني
908 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز صبح چهارشنبه ١١/٥/٩٠ رسیدیم تهران. قرار بر این بود که دوشنبه تهران باشیم ولی چون بهمون خوش گذشت و دلمون نمی آمد به این زودی از امام رضا «ع» جدایشیم ٢ روز بیشتر موندیم .

اول از همه بگم که تمام دوستهای نی نی وبلاگی را دعا کردیم و اینجانب یه نماز زیارت به نیابت تمام نی نی ها و مامانای گلشون خوندم.انشالله که همگی حاجت روا بشید و ما را هم تو این شبها دعا کنید.

جای همگی خالی....... ما روز چهارشنبه ٤ مرداد با قطار وانیا ریل بنیاد(البته دوست داشتیم با غزال بنیاد بریم که گیرمون نیامد)حرکت کردیم و خدا را شکر قطارش تمیز بود و فقط تا نیمه های شب سرد بود. مسیر را هم ١١ ساعته طی کرد.

از آنجایی که تحویل سوئیت ساعت ١١ بود وسایل را تحویل هتل دادیم و رفتیم حرم که بسیار خلوت بود و بدون زحمت دستمون به ضریح متبرک آقا رسید و خدا گواهه که هر کسی که التماس دعا داشت را دعا کردم.

از ٢٠ روز قبل حسابی با محمد مانی تمرین کرده بودم که با تسلط کامل یه دستش را بگیرم و تاتی کنه که خودش وارد حرم بشه که چنین شد. 

از آنجایی که خسته بودیم نماز ظهر را نماندیم و رفتیم هتل سوئیت را تحویل گرفتیم و چون روی سوئیت هتلمون ناهار نداشت ناهار را از بیرون تهیه کردیم که بسیار شور بود و صد البته نسبت به غذاهای تهران گران........

نماز مغرب را هم حرم بودیم که تمام نماز گزاران افطار را میهمان امام رضا بودند(هر شب)به صرف خرما- شیر عسل و کیک رضوی....... (قسمتمون افطاری صحن هدایت نشد) .

از روز ٦ مرداد کم کم به جمعیت زائرین افزوده شد و دیگه به راحتی قبل نمی شد زیارت کرد.(البته داخل قسمت خانمها )

روز ٧ مرداد پسر گلم که همیشه با کمک می ایستاد بدون کمک ایستاد و تاتی کرد(٢ قدم) و بعد افتاد و اینجوری همه ما را شاد کرد.

همون روز ٧ مرداد بلیط قطارمان را که اتفاقا غزال بود کنسل کردیم و وانیا ریل گرفتیم تا دو روز بیشتر در جوار حضرت باشیم و چون قرار دادمان با هتل تا ٨ بود و بعد رزرو کس دیگری بود مجبور شدیم یه سوئیت جدید توی یه هتل دیگه بگیریم که اتفاقا مسافتش تا حرم کمتر بود.

baby screaming

اولش که رفتیم تو هتل آپارتمان خفن خورد تو ذوقم آخه نسبت به هتل قبلی درجه پایین بودو اصلا هم تمیز نبود و بابا هم رفت گفت و بهمون یه سوئیت جدید دادند که اوضاعش خوب بود. خوشبختانه ما با خودمون کلی ملحفه برده بودیم که باهاشون فضای کف سوئیت را پوشاندیم که هم شما راحت باشی هم خودمون.(نا گفته نماند که کلی هم بابابت این سوئیت به بابات غر زدم)

روز 9 مرداد شما می ایستادی و دستات را بلند میکردی و بعد سجده میرفتی!!!!! قربون پسر نمازخونم بشم منننننننننننننننننننننننننننننننننن.

تو این سفر به این نتیجه رسیدم که اسم تهران بد در رفته که میگن کار تو تهران ریخته.........

نه تو مشهد کار ریخته........ چون شهر زیارتی است همیشه مسافر داره فقط کافیه کمی سرمایه داشته باشی. تو مشهد هر کسی که یه خونه داشته بخصوص نزدیک حرم چه با امکانات و بهداشت خوب چه ضعیف و بد کرایه میده و مردم هم چون احتیاج دارند بسته به درآمدشان کرایه میکنن که البته بدترین سوئیت را با حداقل قیمت ٢٥ تا ٣٠ هزار تومان می توانی پیدا کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یه شغل دیگه آشپز خانه است که تا آنجایی که ما تو این یک هفته آشپزخانه های متفاوت را تست کردیم کیفیت غذا نسبت به تهران پایینتر ولی قیمت بالاتر!!!!!!!!!!!!

دیگه آخرش اینه که می تونی یه تاکسی بخری و مسافر جابه جا کنی که تو هر ساعت از شبانه روز مسافر هست و اگر سرمایه نداشته باشی هم این همه هتل و هتل آپارتمان و مکانهای دیگه که به مسافران خدمات میده نیازمند کارمند و کارگر هست دیگه........ .

من که به بابات گفتم جای اینکه هی تو گوشم می خونی کاشان کاشان و من نمیام اگه سرمایه داشته باشی پایه ام چند سالی بیام مشهد زندگی کنم.البته با مامانم اینا

این عکسها را تو قطار موقع رفتن انداختیم

بابا افشین- بابایی و محمد مانی و مامانی

خاله- بابایی و محمد مانی-دایی آرش

این جا هم داری تو حرم قدم میزنی

محمد مانی در حال تاتی کردن از صحن رضوی به صحن نواب

عاشق چهار دست و پا رفتن تو فضای بسیار بزرگ حرم بودی

در حال بازی

خیلی دوست داشتی بری تو حوض آب بازی

 

اینجا بابا بغلت کرد که دستات را به آب بزنی

اینجا هم گریه میکردی که بابا بگذارتت تو حوض

این هم یادگاری از اولین زیارت شما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

***
12 مرداد 91 17:29
قربونت برم خاله . داری یک ساله میشی دیگه تولدت مبارک . انشا ا.. که 120 ساله بشی عزیزم . زیارتتم قبول


با اینکه خودت را معرفی نکردی ولی خوب میشناسمت.
حالا چرا با من قهر کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله نسيم
14 مرداد 91 11:11
زيارتتون قبول باشه بخصوص زيارت جيگر خاله ايشالا زيارتهاي بعديت مكه كربلاو.....باشه براي كار منم باشما موافقم اما راستشو بخواهي هيچ جا شهر آدم نميشه اما الان پول حرف اولو ميزنه
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 11:25
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 14:12
زیارتتون قبول. ممنون که اونجا هم به فکر ما و نی نی هامون بودی.
نگین مامان رادین
14 مرداد 91 17:33
زیارت قبول ایشاالله دوباره قسمتتون بشهع ممنون که به یاد هممون بودید،تبریک می گم که اقا کوچولو تونسته بایسته و چند قدم برداره ایشاالله همیشه قدم هاش رو در راه خیر و نیکی برداره


ممنون نیگین جون
نایسل خانم
14 مرداد 91 17:45
زیارتتتت قبول میای مشهد اینورا نمیای ای کلک راستی پیشاپیش تولد پسرت رو تبریک میگم


مرسی گلم، اتفاقه قطار ایستگاه نیشابور نگه داشت هههههههههههه
دخملیـــــــــــ شکلکــــــ
15 مرداد 91 1:34
تولدت مبارک ............15 مرداد
مطمئنم اولینینم که بهتون تبریک میگم
دنیای شکلک ما تقدیم همه روزهای خوبتون


مرسی عزیزم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
15 مرداد 91 9:08
عزيزم تولدت مبارك


ممنون
الهه مامان روشا جون
19 مرداد 91 14:46
رسیدنتون به خیر.خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته. ممنون از اینکه اونجا به یادمون بودی .ما هم هفته ی دیگه جبران می کنیم