محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

این روزها

1391/5/18 15:48
نویسنده : ماماني
509 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

دوشنبه صبح با مامانی رفتیم برای تزریق واکسن یک سالگیت. کلی نی نی همسن شما برای تزریق آمده بودند. نوبت شما که شد روی تخت نشته بودی و داشنی به خانمه می خندیدی که سوزن را تو دستت فرو کرد و بعد تو یه کوچولو گریه کردی.

سه شنبه هم برای تست شنوایی رفتیم. اول قد و وزنت را چک کردند و گفتند خوبه و بعد رفتیم برای تست که شما نگذاشتی انجام بشه. از بس که سرت را تکان میدادی و هر چه سعی کردیم حواست را پرت کنیم فایده نداشت حتی به زور هم متوسل شدیم که جواب نداد.

بعد خانم دکتر دقایقی کار را متوقف کرد تا شما آرام بگیری که با بلند کردن دستات به سمتش درخواست کردی که بقلت کنه و سریع دستگاه را ازش گرفتی و خودت گذاشتی تو گوش چپت.

ولی باز سر گوش راست بازی در آوردی که شما را گذاشت روی تخت و تو خود دستگاه را که چیزی در حد و اندازه تبلت بود و لمسی هم بود برداشتی و سعی میکردی کارهای دکتر را تقلید کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!

در نهایت خانم دکتر گفت : فایده نداره..... ببر هفته دیگه نگذار شب خوب بخوابه که صبح کسل باشه و انوقت بخوابونش و بیا.......

از احوالات این چند روزه بخوای اینه که :

در ایام ضربت خوردن و شهادت حضرت علی و شبهای قدر به سر میبریم که شبهای عزیزی است و امیدوارم تقدیر خوبی برای همه رقم بخورد.

الان ده روزی استکه المپیک ٢٠١٢ لندن آغاز شده. ورزشکاران کشور ما هم تا حدودی موفق بودند

کشتی گیران فرنگی کشورمان موفق شدند بعد از سالها مدال طلا المپیک را دریافت کنند.

دیشب هم وزنه برداران سنگین وزن کشورمان بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی مدال طلا و نقره دریافت کردند و احسان حدادی نیز مدال نقره گرفت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

پنبه ریز
18 مرداد 91 15:54
سلام. من نماینده فروش شرکت پنبه ریز هستم. شما می توانید با کد معرف من (یادداشت کنید: 0030151181 ) در سایت پنبه ریز ثبت نام کنید و از تخفیف و ارسال رایگان خرید اینترنتی بهره مند شوید. توجه کنید که باید حتما کد معرف داشته باشید. یکبار ثبت نام می کنید و هر وقت چیزی نیاز داشتید سفارش می دهید. با این تحریم ها و ... فکر کنم امتیاز بسیار عالی باشد که خرید ها را یکجا و بدون دردسر و به قیمت اصلی انجام بدهید. با پست رایگان برای شما ارسال می کنند دم در منزل تحویل می گیرید. (پوشک- انواع دستمال کاغذی و توالت و حوله ای- نوار بهدا...- دستمال مرطوب و گوش پاک کن و ... حتی تن ماهی هم دارند!
نیلی
18 مرداد 91 16:32
سلام تو بحران یترین روزهای زندگیم اومدی تو وبلاگم نظر گذاشتی امروز داشتم وبلاگم ور میخوندم نظرت ور دیدم ممنونم ازت از طرف من وری ماه پسرت رو ببوس
نی نی خدمت
18 مرداد 91 17:05
سلام دوست دارید برای عکسای محمد مانی جان کلیپ داشته باشید یا وقتی وبتون رو باز می کنید صدای عزیزتون رو بشنوید یا... به نی نی خدمت سری بزنید با تشکر مدیر نی نی خدمت http://ninkhedmat.niniweblog.com
الهه مامان روشا جون
19 مرداد 91 14:43
محمد مانی عزیزم واکسن یک سالگیت مبارکت باشه . ایشالا به سلامتی
الهه مامان روشا جون
19 مرداد 91 14:44
مریم جون من به پسملی تو مسابقه نی نی شلخته رای دادم.چرا واسش تبلیغ نکرده بودی؟
سحر
19 مرداد 91 17:20
سلام خاله مریم جون مهربون باز هم تبریک.چقدر برای ما زود گذشت انگار چند روز پیش بود که تو دانشگاه بودیم و نگران احوال شما که محمدمانی سلامت به دنیا بیاد. انشا اله گل پسرت همیشه سلامت و شاد باشه. این شبها ما رو از دعای خیرت محروم نکن خاله مهربون. به خاله فاطمه هم سفارش ما رو بکن
لعیا جون مامان
31 مرداد 91 14:01
عزیز دلم خدا برای مامان بابا حفظت کنه