محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

دندان

1391/7/19 10:33
نویسنده : ماماني
712 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم

بی تابی ها و گریه های شبانه ات هنوز ادامه داره که احتمالا مال دندانهای آسیابته که دارن خودنمایی میکنن .............. توی روز هم حسابی عصبی هستی و اگه طبق خواسته ات عمل نشه جیغ های بنفش توست که تا هفت خانه آنور تر میره و منم کلافه میشم و همراهیت می کنم...................... شرمنده....................... ولی منم یه جاهایی کم میارم دیگه

البته باز به من............ بابات که خیلی زود جوش میاره که برام عجیبه!!!!!!!!!!!!!!!! شاید حق داشته باشه با این اوضاع اقتصادی تنهایی بار زندگی را کشیدن خیلی سخته............... خیلی تلاش کردم که جایی مشغول بشم تا کمک حالش باشم ولی تا حالا مقدور نشده............. البته یکم شرایطم این کار را مشکل کرده چون بخاطر شما برای خودم محدودیت کاری ایجاد کردم .................................. تا خدا چی بخواد و قسمت چی باشه.

خیلی دوستت دارم عزیزم با همه نق و نوق هات عاشقتم و اگه نباشی منم نیستم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه مامان روشا جون
18 مهر 91 21:03
الهی بگردم. مریم جون روشا هم یه یک ماهی میشد بد جیغ میکشید انقدر اعصاب منو به هم میریخت که ولی اطرافیان به من گفتن بی اعتناش کن یا یه چیزی که جلب نوجه میکنه جایگزین کن که با اون سرگرم شه منم این کارو کردم 2 3 روزی میشه بهتر شده چشمش نکنم.
نسیم-مامان آرتین
19 مهر 91 9:58
مریم جون راست میگی وضع واوضاع اقتصادی همه قاراش میشه ما که 2نفری کارمیکنیم وضعمون مثل بقیه است راستی بابا تو خونه ای داری حالشو میبری کارو میخواهی چیکار راستی قند عسل خاله پیشاپیش دندونات مبارکت باشه خونه ماهم همین وضعه مدام جیغ وداد ونق
نایسل
19 مهر 91 20:39
آخی عزیز دلمممم بمیمرم براش اذیت میشه
نایسل
19 مهر 91 20:39
فکرکنم از بالکن اومده مریمی
خاله سحر
19 مهر 91 21:55
فدای محمدمانی عشق خاله. قربونش بشم که درد می کشه. مریمی مراقبش خیلی باش. اون شبهایی که بیداری یاد من هم باش که بیدارم.(هههههه-به قول خودت) بابا دلم خیلی برات تنگ شده . مریمی خیلیییییییییییییییی یادت باشه خواستی بیای خاله فاطمه مون هم بیاریهااااااااااااااااااا
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
23 مهر 91 0:03
امیدوارم زودتر دندونش در بیاد وراحت بشه.این جیغ زدن دوره ایه حسامم چند وقت اینطور بود اما خوب شد.