محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

ما نرفته آمدیم

1391/9/29 12:30
نویسنده : ماماني
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر

من الان خیلی خوشحالم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اگه گفتی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه همین الان از بانک آمدم.................... رفته بودم ١٧٢٠٠٠هزار تومان پول بی زبون رو بریزم به حساب ایرانسل که قطعی نت نداشته باشیم.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

آخه دیرو ایرانسل بهم اس ام اس داد که اعتبارتان رو به پایان است و ......... خلاصه اینکه برو پول بریز به حساب منم  اس ام اس را فرستادم برا بابات و اونم شب که آمد خانه گفت فردا برو پول بریز به حساب و امروز کارت بانکش را برام گذاشته بود و رفته بود.

برات نوشته بودم که هنوز نتیجه نگرفته ایم با کدام شرکت قرار داد ببندیم............ من این چند روز را یکم تحقیق کردم ........ شرکتهای معتبر مبین نت و ایرانسل و مخابرات هستند که مخابرات به درد ما نمی خورد و اگر می خواستیم مبین نت بگیریم دوباره باید درگیر نامه نگاری میشدیم تا بهمون سرعت بالا بدهند آخه به مشترک خانگی بیشتر از١٢٨ نمی دهند باید نامه داشته باشی!!!!!!!!!!!! مسخره است نه؟ 

اگه از احوالات خودم بپرسی که دو روز را در کسالت به سر بردیم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ و این دو روز که برحسب اتفاف شما هم سحر خیز بودی بابا موقع رفتن می برد و شما را تحویل مامانی میداد و منم تا ١٠ می خوابیدم.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ خدا را شکر با مراقبت های مامانی و خوردن سوپ های خوشمزه اش ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤امروز خیلی بهتریم و فقط واشر بینی ام خراب شده و نشتی داره هههههههههههههههههه.................و به واسطه همین نشتی  ها صدایمان نیز کمی گوش نواز شده است ههههههههه❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ و  خدا را شکر از گلو درد و سر درد و بدن درد خبری نیست.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی محمد طاها
29 آذر 91 15:27
سلام من با اجازتون از شعر ها و داستان وبلاگتون میخوام استفاده کنم برایه محمد طاها اخه من عاشق این جور شعر ها هستم فکر کنم محمد طاها هم خوشش بیاد اگه اجازه میدین قسمت نظرات وبلاگم بهم خبر بدین مرسی اگه اجازه ندین دیگه استفاده نمیکنم


عزیزم آدرس وبت را نگذاشتی تا او کی کنم. چرا که نه. این وبلاگ متعلق به همه کوچولوهاست.
مسافران آسمانی
30 آذر 91 10:48
سلام
بلا دوره انشاالله...خدا رو شکر که بهترین...
یلداتون به شادی...محمدمانی جون رو هم ببوسین


ممنون گلم
مامانی محمد طاها
30 آذر 91 16:06
ممنون از این که اوکی کردین
http://mohammadtahasamadi.niniweblog.com/


خواهش عزیزم
زهرا(نفس مامان و بابا)
30 آذر 91 17:29
سلام.ممنون به وبلاگم سر زده بودین.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


حتما گلم
mamane Ali
1 دی 91 2:07
سلام مامانی .. انشالله حالت زودی خوب بشه مواظب محمد مانی جون باش یلدات مبارک
نسیم -مامان آرتین
2 دی 91 9:41
ااِ اِ چه زود اومدین راستی مریم جون خوش به حالت پیش مامانی هستین وهروقت دوست داشتی پسملی رو میبری پیششون راستی خانم خانما الان چگونـــــــــــــــه
پریسا
2 دی 91 12:03