محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

اما غذا خوردنت

1390/11/17 23:07
نویسنده : ماماني
388 بازدید
اشتراک گذاری

از اول بهمن امتحانات مامانی شروع شد. این مدت یه کمی اذیت شدی چون همش مجبور بودی از صبح بری پیش مامانی تا من درس بخونم یکم بی تابی می کردی هرچند که در نهایت مغلوب میدان من بودم که با صدای نق نق کردنت می آمدم پایین و.........................(امیدوارم که فقط قبول بشم)

٥ بهمن با مامانی رفتیم و دکتر و دکتر حسینی نژاد هم اجازه داد که غذا خوردنت را شروع کنیم با روزی یک قاشق مربا خوری فرینی تا اینکه به ١٥ قاشق برسد، البته به همراه قطره آهن.

شکلکهای جالب آروینمن هم از ذوقم همان شب غذایت را شروع کردم و تو هم با چه ولعی خوردی.

بعد هم به همه اس ام اس دادم و خبرش را مخابره کردم.

یاد دعای دوستم سمیه کوثری افتادم که می گفت من دعا با مدت زمان طولانی نمی کنم؛انشالله غذا خوردن پسرت. و من امروز معنی دعایش را متوجه می شوم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پوريا پهلووون كوچولو
17 بهمن 90 23:44
مباركه نوش جان اولين دست پخت ماماني