محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 29 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

جمعه پر خاطره

1390/11/25 11:38
نویسنده : ماماني
427 بازدید
اشتراک گذاری

طبق قرار یک ماه قبلمان با بابا، جمعه 14 بهمن رفتیم نمایشگاه اسباب بازی در خیابان حجاب کانون فکری کودکان.

در طول راه برای اولین با بیدار بودی و فقط یه چرت 5 دقیقه ای زدی و توی سالن هم تمام مدت بیدار بودی و خودت را که در آغوش من بودی مدام به این سمت و آن سمت می کشیدی که وسایل مختلف را بگیری.

زمانی که به غرفه دوست عزیزمان شهرزاد رسیدیم مسئول غرفه تو را از بغل من بیرون کشید و بر عکس همیشه که غریبی می کردی و گریه سر میدادی فقط یه بغض کوچولو کردی و بعد هم آمدی بغلم.

مسئول غرفه یه کتاب برای شما معرفی کرد وشما هم سریع با گرفتن کتاب از من و بابا خواستی تا آن را برایت تهیه کنیم  شکلکهای جالب آروین

تمام زمانی که داخل نمایشگاه بودیم شما بیداربودی طلب شیر هم نکردی و فقط سرگرم تماشا بودی و من بابا هم برات چند تا اسباب بازی خوشگل خریدیم.

بعد از ظهر هم یک کلاه بوقی سرت گذاشتیم و کیک به دست رفتیم خانه مامانی و یه جشن خیلی کوچولو گرفتیم با چند تا عکس ولی چون تو خسته بودی بیشتر عکسها چندان جالب نشد.

   شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کاوه
25 بهمن 90 21:07
امیدورام خدا براتون حفظش کنه
پریا
29 بهمن 90 9:29
خدای من، خنده هاشو ببین. کیکش چقدر قشنگه. انشاء الله تولد 120 سالگیت فسقلی.