محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

خرید

1390/12/27 13:00
نویسنده : ماماني
455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام

خوب گوش کن

میشنوی

صدای پای بهار میاد

خوب بو کن

بوی طراوت و شادابی بهار میاد

سال داره نو میشه و امیدوارم دل آدمها هم از گرد و غبار کینه پاک بشه.

امیدوارم همه سال خوبی داشته باشند پر از شادی و مهر و صفا و به همه آرزوهای خوبشون برسند.

گل پسری:

دیروز

٠جمعه ٢٦/١٢/٩٠ رفتیم خرید.

البته این بار برای منو بابا، البته بابا برای خودش فقط یه شلوار و تیشرت خرید و برای من شلوار و بلوز و ٢ تا شلوار هم برای خانه و یه سری هم .....

هی گفتم کفش نمی خوام گیر داده کفش هم بخر این کفشهایی که داری به مانتوت نمیاد که البتخ دیروز نخریدیم شاید فردا رفتیم خریدیم.

امروز هم من و شما رفتیم شکوفه برات ٣ جفت جوراب خریدم و سرلاک و شیر خشک که تو سفر خیالمون راحت باشه.

می خواستم روسری بخرم که پشیمان شدم فعلا روسری دارم.

نمی دانم چرا امسال سبزه مان سبز نشده و فقط یه چند تا دانه اش سبز شده. می بینی !!!!!!!!!!!!!!!

هر سال سبزه من درست درمون سبز می شد و تازه مامانی میگفت دستت خوبه مال ما را هم بنداز. عیب نداره حالا امسال سبزه می خریم.

یه دو سه روزی بیمارم و حال ندارم Smileyامروز دیگه سرفه امانم را بریده . هی بابا میگه برو دکتر ولی بچه خوبی نبودم و هنوز نرفتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان روشا
27 اسفند 90 14:34
پیشاپیش عید رو بهتون تبریک می گم .انشاالله سال خوبی براتون باشه.محمد جون رو ببوسین.
مامان نازنین زهرا
27 اسفند 90 20:23
مبارک باشه