محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

اولين روزي كه من و پسرم تنها بوديم

1390/6/4 14:00
نویسنده : ماماني
1,748 بازدید
اشتراک گذاری

اولين باري كه من با پسرم تو خونه تنها بوديم مامان بزرگ از صبح خونه نبود و ما تمام روز رو با هم ديگه بوديم البته يكمي برام سخت بود ولي خيلي بهمون خوش گذشت تا خاله از سركار آمد خونه ما و منم اونوقع محمدماني رو گذاشتم پيش خاله اش و رفتم به كاراي خونه برسم . در همين زمان كه من مشغول كار بودم ، خاله از فرصت استفاده كرد و كلي عكس در مدلهاي مختلف از پسرم گرفت فقط حيف كه لباسهاي خوشگل تن پسرم نكرده بود .

عكسهايي كه خاله از پسرم گرفت

عكسهايي كه خاله از پسرم گرفت

عكسهايي كه خاله از پسرم گرفت

عكسهايي كه خاله از پسرم گرفت

اون رو پسر قند عسلم از صبح كه بيداشده بود اصلاً نخوابيد . و اين اولين تجربه من براي تنها بچه داري كردن بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)