محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

چند روز بدون نت

1391/2/15 15:40
نویسنده : ماماني
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسری

یه یک هفته ایی نبودم ، آخه لب تابم پوکیده بود و دیگه صفحه اش بالا نمی آمد ولی حالا خدا را شکر حالا درست شده.

هفته پیش یه شب نشسته بودم با بابا جات خالی نسکافه می خوردیم که دستم را گذاشتم زیر گلوم و متوجه شدم ورم کرده تا صبح هزار جور فکر توی سرم آمد و از همش مهمتر این بود که می ترسیدم اوریون باشه سریع درباره اش سرچکردم دیدم میشه که با ورم و بدون درد شروع بشه.

صبح به مامانی نشان دادم که گفت فکر نمی کنم اوریون باشه ولی بریم دکتر و سریع شال و کلاه کردیم و رفتیم درمانگاه امام حسن مجتبی(ع) و دکتر گفت یه ویروس که رو غدد لنفاویت تاثیر گذاشته و عفونت کرده و برای همین کلی چرک خشک کن بهم داد.

دوشنبه هم که شما کسالتت شروع شد و ما هم بردیمت دکتر و با یه کیسه دارو برگشتیم.

و سه شنبه هم که دیگه صفحه لب تابم بالا نیامد  و من کلی برای لب تاب نازنینم و اطلاعات از دست رفته اش قصه خوردم.

چهارشنبه هم که 13 اردیبهشت تولد بابا افشین بود من براش کیک پختم و دسر ژله و بستنی گل رز درست کردم که همه خوششون آمد .

پنجشنبه هم که دیروز باشه رفتیم خانه خاله مرجان دوستم البته با خاله سحر و پسر نازنینش که شاید اسمش هومن باشه.

جات خالی خیلی خوش گذشت و البته من هم کلی به خاله مرجان حسودیم شد که چه خانه نقلی و خوشگلی خریدند . انشالله که مبارکشون باشه و خدا بزرگترش را براشون بسازه.

خیلی بهمون خوش گذشت و راستی تولد خاله مرجان هم بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مانی
15 اردیبهشت 91 18:34
سلام مامانی خیلی مواظب باشین اایشالا که بزودی خوب خوب بشین
نسیم- مامان ارتین
16 اردیبهشت 91 8:51
بیشتر مواظب خودت باش دوست جونم راستی ایشالا خودتون تاتولد محمد مانی جون1خونه خوشگل وبزرگ میخرین اگه صاحب خونه شدی شیرینی ما فراموش نشه ها
نایسل
16 اردیبهشت 91 20:18
همیشه به تولد مهمونی عزیزز دلم براتتتتت تنگیده


منم همینطور جیگری
مامان اندیا
16 اردیبهشت 91 21:04
دوست خوبم امیدوارم که زود تر حالتون خوب بشه مانی جان و ببوسید
مامان مانی
17 اردیبهشت 91 7:16
سلام مانی کوچولوی خوشگل ،
خاله بهت رای داد ایشالا توی مسابقه نی نی متفکر برنده میشی ،چون هم از همه خوش تیپ تر بودی و هم متفکرتر !!!
آفرین به مامانیت که نی نی زرنگی مثل تو داره...
امیدوارم زودتر حالش خوب بشه و بتونه مثل همیشه خوب از شما نگهداری کنه



ممنون خاله. خیلی محبت داری. من سوم شدم.
مانی جون را ببوسید