محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

روز زن

1391/2/24 16:24
نویسنده : ماماني
538 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز با مامانی رفتیم خانه مامانی بزرگه برای تبریک روز مادر و خیلللللللللللللی خیللللللللللی بهمون خوش گذشت و شما هم با سبا بازی کردی . هر چه بزرگتر میشی بازی کردنت شکل جدیدی به خودش میگیره و من از دیدنت لذت می برم.

ظهر تو را خانه گذاشتم و رفتم بیرون مجله بخرم که یه مغازه باحال دیدم که از آنجا برای مامانی خرید کردم و برای شما هم پت ومت دیدم که عصر که خاله هم آمد با هم رفتیم و برایت خریدیم.

راستی یه خبر قراره یه عروسی در پیش داشته باشیم و هر وقت دقیق مشخص شد برات می نویسم(فعلا تو خماریش بمون)هههههههههههههههههه  شکلکهای جالب آروین

خانه مامانی یه بهار خواب بزرگ داره که عصر سبا رفته بود و توش بازی میکرد شما هم الهی دورت بگردم رفته بودی جلو و ایستاده بودی(یه لبه ٤٠ سانتی داره)و لبه را گرفته بودی و با دست به زمین می کوبیدی و با حسرت سبا را نگاه میکردی که می دود و بازی میکنه و دوست داشتی بری بازی ولی شما که نمی توانی هنوز راه بری!!!!!!!!!!!!!!!!

جیگرم از دیدن چشمات که با حسرت نگاه میکردی کباب شد کاش ما هم حیاط یا حداقل بالکن داشتیم......................

بغلت کردم و رفتیم تو بهارخواب ولی شما راضی نمی شدی و می خواستی خودت بازی کنی.

غروب هم کلی معطل ماشین شدیم و آزانس بخاطر راه دورمون ماشین نمی داد تا بلاخره دوست دایی مهدی با دوستش که راننده است تماس گرفت و آمد و حسابی هم گوش بری کرد و ١٦٠٠٠ هزارتوماان کرایه گرفت.

آمدیم خانه و سورپرایز شدم و بابا برام کیک گرفته بود شکلکهای جالب آروین و یه پاکت هم روش بود.

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان روشا
25 اردیبهشت 91 1:06
سلام به مادر و پسر.عزیزم مبارک پت و مت.دست ماممان درد نکه.راستی مریم جون من امروز تو سایت دید محمد منی جو ت مسابقه عکس نی نی ها سوم شده .درسته؟؟؟؟؟


بله گلم . پسمل ما سوم شده و بهش برنز دادند
مامان اندیا
25 اردیبهشت 91 13:00
آسمانی پر از ستاره ،دشتی پر از گل ،تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد به مادر ... روزت مبارک
مامان روشا
26 اردیبهشت 91 0:53
خاله جون سوم شدنت مبارککککککککککک.حالا نمیدونم چرا مامان مریم نخواست ما بفهمیم برنز گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟زدی من خاله فضولی نبودم اووقت از کجا می فهمیدم؟؟؟؟؟بوس بوس واسه مادر و پسر
نسيم-مامان آرتين
26 اردیبهشت 91 9:05
ماماني خوش به حالت بگو اون پاكت و چي كاركردي راستي آرتينم پت ومت داره وخيلي باحاشون حال ميكنه راستي يادم رفت برنده شدن محمد ماني مباركت باشه از عوض من محكم محكم ماچش كن
مامان محمدرضا(خورشیدزندگی)
26 اردیبهشت 91 9:30
اولا روزمادرمبارک.بعدعروسک پت ومت مبارک
نایسل
26 اردیبهشت 91 12:23
عزیزززز دلم واقعا خونه آپارتمانی ایناش بده