محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

مادر عزیزم دوستت دارم

1391/2/22 11:38
نویسنده : ماماني
1,456 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقانه ترین غزل


شکلکهای جالب و متحرک آروین

مادر، تو کتاب نامکتوب مرارت هایی، تو دیوان محبت هایی، تو ناب ترین واژه شعر خلوصی؛ تو بلندترین داستانِ حماسیِ ایثاری. ای قصیده بلند عشق؛ ای عاشقانه ترین غزل؛ ای مثنوی رنج ها؛ تو بیت الغزل از خودگذشتگی هستی؛ تو قافیه احساس قلب منی؛ تو منظومه بلند فضیلت هایی تو بهترین بیت رباعی محبتی.
مادر، شعر وجود تو را، واژه واژه می نوشم و رعناترین غزال غزل هایم را به سویت روانه می کنم. دو بیتی های احساسم را همراه با شادمانه ترین ترانه فصل های زندگی ام، نثار دل بهاری ات می کنم. ای بهترین شعر زندگی، روزت مبارک باد.شکلکهای جالب و متحرک آروین

 

شکلکهای جالب و متحرک آروین

شعر زیبای محبت مادر

بی محبت مادر/ یک قنات بی آبم

مثل راه بی مقصد / مثل عکس بی قابم

بی محبت مادر / از شکوفه ها دورم

یک کبوتر بی بال / یک چراغ بی نورم

بی محبتِ مادر / چون لبان بی لبخند

ساکتم و غمگینم / مثل بلبلی در بند

بی محبت مادر / در دلم صفایی نیست

از بهار در قلبم / هیچ رد پایی نیست

 روزمادر مبارک(شکلکهای آروین)

  مامان جونم :   دوستت دارم

روز زن را به خواهر عزیزم هم تبریک می گم و بهش می گم که بی نهایت دوستش دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نگین مامان رادین
22 اردیبهشت 91 22:02
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
مامان روشا
23 اردیبهشت 91 4:31
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید روزت مبارك مادر
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:59
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك
منا
24 اردیبهشت 91 0:12
آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین تقدسِ زندگی‌مان دستان‌تان را بوسه می‌زنیم . روز زن مبارک . . .
نسيم-مامان آرتين
24 اردیبهشت 91 11:04
اي زيباترين موجودخلقت روزت مبارك جاويد باشي
spv
24 اردیبهشت 91 11:36
سلام اولا که روزتون مبارک دوما محمدمانی چطوره؟ سومی که باهات قهریم که سایت ما رو خوشگل نمیکنی. ما گناه داریم آخه فقر وقت داریم همین دفعه خاله جون تو رو خدا. (الان سرم نود درجه کجه)