محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

احساساتی شدم

1391/3/4 11:34
نویسنده : ماماني
442 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

امروز صبح که رفتیم پایین شما هی به مامانی اشاره می کردی(یعنی تاپ بازی) و مامانی بهم گفت مریم ببین این پسر بلات تاپ می خواد

منم دست از مطالعه کشیدم گفتم: چی می خواهی مامانم ؟ بگو خودم بهت بدم و تو هم دست بلند کردی که یعنی پاشو بغلم کن و منم این کار را کردم.

بعدش با دست اشاره به تاپت(که مامانی از میله بارفیکس جداش کرده بود و گذاشته بود توی اتاق کردی) و پشت سرش میله بارفیکس را نشان دادی و گفتی : ائی

منم رفتم تو اتاق همانطور که توی بغلم بودی نشستم تاپ را بردارم که تو لبت را به گونه ام نزدیک کردی و مرا بوسیدی..................

نمی دانی چقدر احساساتی شدم با اینکه بار اولت نبود مرا می بوسیدی ولی اشک تو چشمهام جمع شد.خیلی لحظه زیبایی بود و دلم نیامد ثبتش نکنم.

ممنون عزیزززززززززززززززززززززززززززززززم بخاطر بودنت، بخاطر عشقی که به زندگی مان آوردی، و بخاطر همه لحظات ناب مادری که به من بخشیدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسيم-مامان آرتين
6 خرداد 91 9:16
اينم براي گل پسري