محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

اختصاصی برای بهترین بابای دنیا

1391/3/13 11:20
نویسنده : ماماني
793 بازدید
اشتراک گذاری

بابای گلم

 babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ

دستان مهربانت را می بوسم که سالها رنج و سختی را برای ما تحمل کردی. پدر مهربانم نمی دانم چگونه محبتت را جبران کنم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوست دارم دنیا را برایت هدیه بیاورم ولی حتی بخشیدن دنیا به تو که دلت به وسعت دنیاست هدیه ایی ناقابل است.

دوستت دارم و برایت آرزوی سلامتی دارم و از خدا می خواهم سایه پر مهر و محبت و برکتت را تا زمانی که هستم بر سرم حفظ نماید که زندگی بدون تو که عزیزی معنی ندارد.

 

دوعکس, تصویر, کارت پستال روز پدر،کارت پستال روز مرد،کارت پستال ولادت
 حضرت علی (ع)ستت دارم، دوستت دارم و می دانم از خودت گذشتی تا من خوشبخت باشم.................

روزت مبارک

 

پدر شوهر عزیزم

برای تمامی محبت های شما قدر دانم  و برایتان آرزوی سلامتی و طول عمر را از خداوند خواستارم.

روزتان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مناء
13 خرداد 91 11:10
پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک روز پدر و به همه ی پدرای دنیا تبریک میگم