محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

میریم مهمونی

1391/3/13 11:38
نویسنده : ماماني
790 بازدید
اشتراک گذاری

بهترینم

پنجشنبه مامانی سبزی پلو و ماهی پخته بود و همه دور هم بودیم. خاله خیلی وقته که می خواد ببرتت آتلیه ولی هر پنجشنبه یه اتفاقی میفته که نمیشه این هفته هم من گفتم نه شاید باباش جمعه یا شنبه ببرتش آتلیه افسانه نیلچی.شکلکهای جالب آروین

خاله هم گفت خوب خودم می برمش آنجا ولی من قبول نکردم و گفتم چون وسیله نداریم ممکن که تا آنجا خسته بشه و بخوابه شکلکهای جالب آروین و نشه عکس بندازیم و با باباش بریم خوب چون با ماشین میریم راحت تر و زودتر میرسیم.شکلکهای جالب آروین

جمعه که آتلیه تعطیل بود ؛ شنبه هم که بابا ماشین را میبره درست کنه و بعدش هم که میریم کرج و تا سه شنبه نیستیم. مدتهاست که بابا گفتم ببرتت آتلیه ولی ............................ باباست دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!

مامانی هم که میگه خونه بدون نوه ام که شما باشی صفا نداره می خواد بره خانه مامانی رخساره و خاله هم میره کرج و دوشنبه صبح برمیگرده.کلا همه میرن دیگه......شکلکهای جالب آروین

پنجشنبه غروب بابایی بردت پارک و با اصرار زیاد بابا هم راهی شد و بعد من و مامانی؛ خاله و دایی هم که رفته بودند خانه شان هم آمدندولی نیم ساعت بیشتر نماندیم.شکلکهای جالب آروین

در عوض جمعه عصر بعد از اینکه من و بابا رفتیم فروشگاه و آمدیم همگی دوباره رفتیم پارکشکلکهای جالب آروین و این با شاممان را هم بردیم و حسابی خوش گذشت شما هم که مدام میگفتی من را بلند کنید راه بریم....( البته دوست داشتی بری زمین بازی). شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان آزی❤
12 مرداد 91 15:21
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟