محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

عکسهای جدید محمدمانی

1391/3/28 14:55
نویسنده : ماماني
1,246 بازدید
اشتراک گذاری

پسرشيطون من

از دست این مامان، تازه دستن به عروسکهاش رسیده بودها!!!!!!!! برداشته؛ حالا چقدر باید تلاش کنم تا دستم به خودش برسه

وقتي ماني خواب بود 

چه قلدرانه خوابیدم

محمدماني فشن

موهام خوشگل شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حیف که بابام خوشش نمیاد. اینم مامانم یواشکی درست کرد بعد دوباره خرابش کرد.

محمد ماني فشن

منو گذاشتن اینجا دستم به دوربین نرسه

پسرشيطون من

پسر شيطون من

نمی دونم چرا نمیشه این آبها را بگیرم هی از دستم در میره

محمد ماني و حموم

محمدماني و حموم

محمدماني و حموم

با بابا و مامانم رفتیم پارک، زیر انداز نبرده بودیم . مامانم منو گذاشته رو چادرش

محمدماني در پارك

این شخص هم که منو بلند کرده خاله جونمه که اصلا هم پیدا نیست هههههههه

محمدماني در پارك

محمدماني در پارك

ولی این یکی که منو گذاشته رو سرش مامانمه

محمدماني در پارك

این گل را یه پسره تو پارک بهم داده، مامانم هم گذاشته اینجا

نمی دونم اینا چیه به کفش آویزونه

گل پسرمن

گل پسرمن

گل پسرمن

قدم زدن پدر و پسر

محمد ماني و باباش

وقتي محمد ماني تو پارك با باباش تاتي كرد

به نظرتون چقدر دیگه باید قدم بلند شه تا به بابام برسم

پدر و پسر

اینم خریدهای مامانم که ٢ هفته پیش خریده بود گفت من یه یک ساعتی باهاشون سرگرم بودم

بازي با وسايل شيريني پزي

بازي با ‍ژله و وسايل شيريني پزي

برقها رفته مامانم لختم کرده ( آخه گرمم بود)

پسر شيطون من

اینم پت و متی که مامانم  و مامانی روز مادر برام خریده بود

پت و مت

پت و مت  

رفتیم پارک بابایی داره سرم میده

سرسره بازي

سرسره بازي

سرسره بازي

اینم خربرزه که موقع خوردنش خواب بودم( به قول قدیمی ها هر کی خوابه هسته اش به آبه)

بازي با خربزه توي پارك

بلاخره در این کمد را باز کردم هوراااااااااااااااااااااااااا

بهم ريختن كمد

بهم ريختن كمد

اینم کامیونم که خاله خریده خودم سوار میشم مثل اسکین برد هدایتش می کنم

كاميون بازي

ببینید خودم سوار شدما

كاميون بازي

اینجام مثل واکر کودک هلش میدم باهاش تاتی می کنم( از کمترین امکانات بیشترین استفاده)

كاميون بازي

یه سبک جدید خوابیدن( خانه بابا عباس - کرج)

وقتي ماني خواب بود

پارک بهشتی ( انتهای خیابان بابا عباس اینا- کرج)

پارك در شب

پارك در شب

پارك در شب

بازي در پارك

ماني و مامانش

ماني و باباش

ماني باباش

پسر خنده روي من

پسر خنده روي من

پسر خنده روي من

پسر خنده روي من

پسر خنده روي من

پسر خنده روي من

پارک ابیانه- تهران

كالسكه سواري

كالسكه سواري

كالسكه سواري

ماني جون

پسرقشنگ من

محمدماني و بابابزرگ

این لباس را مامانی رخساره( مامان بزرگ مامانم) از مشهد برام آورده

 سوغاتي ماماني بزرگه

این دایی ناصر نه دایناسور را مامانیم برام خریده با دو تا توپ قلقلی

 

این جغجغه را باباییم یه روز که منو برد پارک(نشونش دادم) برام خرید. ولی همون موقع از دستم افتاد و یه پسره با دوچرخه از روش رد شد ولی خدا را شکر فقط دستهاش شکست که تو عکس هم پیداست

ابارفيكس بازي پسرم

!!!!!!!!!!!!!! مبینید من چه بازوان توانمندی دارم؛ من از حالا ورزشکارم( روی کمد مامان بزرگم را میبیند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینا همش وسایل منه که دیگه مناسبم نیست( گهواره و روروئک و کریر) مامانم آورده خانه مامانی انبار کرده هههههههههههههههههههههه

بارفيكس بازي محمدماني

بارفيكس بازي محمدماني

بازم رفتیم پارک( این همون روزیه که مامانم شبش مریض شداااااااا)

پارك رفتن محمد ماني

یاد گرفتم که خودم اشکال را بر دارم و سر جاش بگذارم

 

بازي كردن محمدماني

کشو مامانم را می کشم بیرون وووووووو

پسر شيطون بلا

و حالا سعی می کنم برم توش..................

پسر شيطون بلا

پسر شيطون بلا

پسر شيطون بلا

از بس ظرف و ظروف دوست داشتم مامانم برام خرید و حالا من عاشق اینم که برم تو سبدش بشینم

پسر شيطون بلا

اینم شلوارکی که مامانم برام خرید از کرج

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فاطمه گلی
29 خرداد 91 17:32
وای خدایا چه وروجکی چه پسری خاله خیلی خوشگلی من دوست دارم عکساتم خیلی قشنگه پیش ما هم بیا گلابم
خاله نسيم
30 خرداد 91 11:05
1-ماماني سالگرد عقدتون مبارك باشه(راستي 6سالگرد ازدواج ماهم بود) 2-تن تن خاله فشن بودي خيلي جيگر ميشي آدم دوست داره محكم گازت بگيره 3-آرتينم اسباب بازي كوبه هوش داره وحسابي دوسش داره وهرجا ميريم حتما باخودمون ميبريم.... اينم براي آقا ماني
مامان الینا
31 خرداد 91 11:45
سلام عزیزم .مرسی که بهم دل میدی خانومی.امیدوارم خدا مانی گل رو واستون حفظ کنه. راستی انار وبشو حذف کردن ؟دوس دارم ببینمش، من دلم نمیاد از دوستای خوبم جدا بشم...
مامان مانی
31 خرداد 91 15:27
سلام محمد مانی جون عکسهات همه ناز و قشنگ افتادن موچولوی بامزه مثل مامانت خوشگلی راستی وقت کردین به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم
الهه مامان روشا جون
1 تیر 91 1:12
سلام عزیزم.عکسات خیلی قشنگ بود .مثل یه تیکه ماه شدی.ببخشید دیر اومدم آخه مسافرت بودیم.