محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

پاتختی

1391/4/14 19:27
نویسنده : ماماني
627 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مراسم پاتختی بود که تو خانه دایی حسین برگزار شد.

من تنها رفتم و شما را خانه پیش مامانی و بابایی گذاشتم(شرمنده).شکلکهای جالب و متنوع آروین

خیلی شلوغ نشد و همه خودمونی بودیم. مادر عروس که ساعت ٦ آمد و تقریبا ساعت ٧ بود که آقا رضا ؛ خاله اقدس(خاله مامان بزرگ آذر شما که مادر بزرگ زن عمو مونا هم هست) را آورد. مثل اینکه گفته بوده که دوست داره تو عروسی محمد شرکت کنه.

یه ١٥ دقیقه ایی طول کشید که خاله را آوردند بالا و بنده خدا بعد از چند دقیقه گفت که خسته شده و می خواد که بخوابه این شد که زنگ زدند آقا رضا آمد و بردش.

دیروز در غیاب شما محمد مهدی مدام تو بغل من بود شکلکهای جالب و متنوع آروینو سرش را به سمت سینه من می گرداند و منم دوست داشتم از سهم شیر شما بهش شیر بدم ولی گفتم شاید ناراحت بشوند و این کار را نکردم.

بلاخره ساعت ٧:٣٠ شروع به باز کردن کادوها کردند و منم با دوربین نوشین شروع به فیلم برداری کردم که تلفنم زنگید و به خانه احضار شدم.

موقع خروج مینو با کلی عذر خواهی از اینکه هنوز نتوانسته بودند برای تولد تو به خانه ما بیایند زحمت کشید و چشم روشنی یکی از طرف خودش و یکی از طرف عروسش به ما داد و ما را شرمنده کرد.

وقتی رسیدم خانه دیدم عمو محمود و زن عمو منیر و فاطمه عروسشان و حدیث مهمان خانه مامانی هستند و از قرار آمده بودند بازدید ما را که برای مراسم احمد آقا رفتیم را پس بدهند.

شما هم که حسابی از خجالت حدیث در آمدی و زارپ زارپ زدیش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مناء
15 تیر 91 13:24
_________$$____________$$ ______$$$__$_$$____$$_$__$$$ _____$__$__$$__$__$__$$__$__ _____$__$$$_$__$$$$__$_$$$_$$ ____$$$$_____$$$__$$$_____$$$$ ___$__$________$__$________$__$ ___$__$_________$$_________$__$ ____$$__________$$__________$$$ ___$__$_____$$$$__$$$$_____$__$ ___$__$____$$$$$$$$$$$$____$__$ ____$$$$____$$$$$$$$$$____$$$$ _____$__$____$$$$$$$$____$__$ _____$__$_____$$$$$$_____$__$ ______$$$$_____$$$$_____$$$$ _______$__$_____$$_____$__$ _______$__$$$________$$$__$ ________$$$__$______$__$$$ __________$__$$$__$$$__$ ____$$$$$__$$$__$$__$$$_$$$$ ___$_____$__$__$$__$__$_____$ ___$______$__$$__$$__$______$ ___$_______$__$__$__$_______$ ___$________$_$$$$_$________$ ____$________$____$________$ ___$_________$____$_________$ _$$_$________$____$________$_$$ $__$_________$$$$$$_________$__$ $__$___$$$$$$_$__$_$$$$$$___$__$ $___$_$____$_$$__$$_$____$_$___$ _$__$$____$_$_$__$_$_$____$$__$ __$__$$$$$ $__$__$__$_$$$$$__$ ___$______$___$__$___$______$ ___$_____$____$__$____$_____$ ____$___$_____$__$_____$___$ _____$$$______$$$$______$$