محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

عکاس کوچولو

1391/8/22 12:32
نویسنده : ماماني
568 بازدید
اشتراک گذاری

اخیرا گوشی مامانی را برمیداری دکمه کناری که متعلق به دوربینه رو فشار میدی و چراغ  پشت موبایل که متعلق به فلاشه روشن میشه و گوشی را بر عکس می کنی چراغ را نگاه می کنی و در همین حال دوباره دکمه دوربین را فشار میدی و .............................. بله به همین راحتی عکاس شدی

1

این عکس داغ داغه.................... مال همین یک ساعت پیشه که رفته بودیم متاسفانه تشیع جنازه ملوک خانم زن عموی بابا

1

 

 

تو این عکس منم یکم پیدام اگه عکس تاره برای اینه که جلوی فلاش را گرفتی

1

گاهی دستت را جلوی لنز میگذاری که اینجوری میشه

1

1

1

گاهی هم از موضوعهای دیگه عکس میگیری مثلا دست مامان یا تلویزیون مامانی

1

1

اینجا در مقابل دوربین خاله قرار گرفتی البته با دستیاری مامانی.................. ببخشید موهات را شانه نکردن

1

1

1

عاشق کنجکاوی تو کیف خاله ایی..................حتی اگه بیاد و خواب باشی بیدار که بشی اولین کاری که با دیدن خاله انجام میدی اینه که دنبال کیفش میگردی!!!!!!!!!!!!!!!!

1

اینم عکست با سبا روز عید غدیر خانه خاله

1

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیر مهدی
22 آبان 91 13:55
پس من چرا تو لینکهای دوستان نیستم
خاله نسیم
22 آبان 91 14:01
ای وروجک خوشگل خاله
خاله سحر
22 آبان 91 19:14
ای وای من.این چه کاریه.نمی دونم چرا این شیرین کاریهاتو می بینم.یاده خاطره مامانت می افتم که گفتم با خاله فاطمه از کرسی پریدند پایین. جیگرمی .تکی.نمونه ای
مامان مهراد
22 آبان 91 19:19
قربونش برم. ناناز من.مریم وقتی رفتم ادامه مطلب کل قالبت بهم ریخت. بررسی کن
مامان محمدرضا
25 آبان 91 13:11
الهی من فداش
خاله نسیم
27 آبان 91 8:59
مریم جونم من قبل قبل آرتین52کیلو بودم که تو شروع حاملگیم شدم54 والانم بین 56تا58 هستم دارم اذیت میشم دوست دارم بشم 50 اما نمیدونم چه جوری