محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

پدر عزیزم

1391/9/21 13:52
نویسنده : ماماني
497 بازدید
اشتراک گذاری

 

پدرم ، تنها کسی است که باعث میشه بدون شک بفهمم فرشته ها هم میتوانند مرد باشند

بابایی

امروز ٢١ آذر تولد باباییه

پدر عزیزم تولدت مبارک. انشالله تولد ١٢٠ سالگیت را با هم جشن بگیریم.

یک دنیا دوستت دارم و عاشقانه می پرستمت

پدر عزیزم

باش

وبا بودنت؛ باعث همیشه بودن من باش

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان ، ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر حسین
21 آذر 91 14:18
سلام مامان محمد مانی کوچولوبا اجازت لینکت کردم چون دوست دارم خاطرات محمد مانی رو بخونم.از طرف من گل پسرت رو ببوس
نسیم -مامان آرتین
21 آذر 91 14:27
بابایی تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی
نسیم -مامان آرتین
21 آذر 91 14:34
مریم جون من آرتین رو از 13 ماهگی بردم تو اتاقش قبلشم تو گهواره وزمین تنها میخوابید وگهگاهی کنار خودمون میخوابوندمش ولی بعد از اینکه بردمش تو اتاقش 1هفته تو اتاقش خوابیدم که خدارو شکر خوب با تختش کنار اومد حفاظ تختشم همیشه بسته است وقدش فعلا نمیرسه که بخواهد به تنهایی بیاد پایین پس از این بابت خیالم راحته شبهاهم 1بار بیدار میشد الانم 1هفته میشه که اصلا بیدار نمیشه میخوابه تا صبح راستی شبا که بیدار میشه گریه نمیکنه وهی صدامون میکنه وقتی هم میرم اتاقش میبینم بیدار شده وبلند شده از نرده تختش گرفته وبیرونو نگاه میکنه وهمین که میاد تو بغلم شیرشو میخوره و3سوته میخوابه کلا پروسه سختی برام نبود نگران نباش پسرامون مردی شدن برا خودشون
خاله سحر
21 آذر 91 20:18
عمو جون تولدت مبارک. الهی که به حق این نعمت آسمانی که امشب می باره سال دیگه تو خونه ی خود عموم تولدش رو بگیرید. الهی آمیننننننننننننننننن امشب خیلی زیر بارون مریمی تو و عمو رو دعا کردم که الهی خونه دار بشید.الهی آمینننن
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
23 آذر 91 12:07
بابایی مهربون تولدت مبارک