محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

چه کارها که نمی کنی؟!؟!؟!؟!؟!؟

1390/12/3 14:06
نویسنده : ماماني
1,525 بازدید
اشتراک گذاری

قند عسلم، هر روز که می گذره یه کار و یه حرکت جدید انجام میدی که از عشق زیاد کلی ماچت می کنم گاهی از عشق می خوام بخورمت آخه خیلی شیرینی

بقیه را در ادامه مطلب بخوانید

 

صبح حوالی ساعت ٦ و ٧ خودت را می اندازی رو من(آخه هنوز تو تخت خودت نمی خوابی چون ٣تا٤ بار در طول شب بیدار می شی که شیر بخوری. برای همین کنار من می خوابی و سطح تشکت چون تقریبا بلندتر و حدود ١٠ سانت بالا تر از منی) بعد هم منو با دست و پا پس می زنی که جات برای غلتیدن باز بشه و اگر هم بر گردونمت سر جات گریه می کنی. اغلب بعدش می خوابی ولی اگه نخواااااااابی...............

Cartoon Baby Walking clipart

 

انوقته که می زنی زیر آواز یعنی که خواب بسه بیایید با من بازی کنید.

منم گاهی می گذارمت بین خودم و بابا آنوقت میری سراغ بابا و با صورتش ور میری تا از رو بره و بیدار بشه،گرسنه ات هم که می شی یکباره می چرخی سمت منو با دست میزنی به میمی که یعنی بللللللللللللللله گرسنه ام شده.

 

  شکلکهای جالب آروین

 

بعد از رفتن بابا وقت خوردن فرینی که زیاد دوست نداری بخصوص اگه توش بادام باشه ولی با التماس یه چند تا قاشق می خوری بعد هم یواش یواش می ری تو فاز نق و نق که یعنی لالا دارم

Cartoon Baby Sleeping on Its Side clipart

بعد از یکساعت تا یکساعت ونیم بیدار میشی و خدا نکنه من کنارت نباشم ( بیچاره می کنی مامانی رو)

A Crying Baby clipart

بعدش کلی بازی می کنیم و لازم به ذکره که فقط دوست داری بغل من باشی و هی دستت را بلند می کنی که یعنی منو بغل کن و هر وقت در هر زمان و مکانی کم بیاری میگی ماما و گاهی هم میگی اَماما در هر حال هر جوری که بگی منظورت منم.

ظهر که بشه نوبت ناهار که سوپ می خوری و خدا را شکر دوست داری(البته منظور از دوست داشتن این نیست که کل ١٠ -١٢ قاشق مربا خوری که برات آماده می کنم می خوری!!!!!!!!!!!!!!!! نه بابا فوقش ٦ال٨ قاشق منت بذاری و نوش جان کنی) البته لازم به ذکر که همیشه اول یه کوچولو می چشی اگه باب میل بود قاشق بعدی که آمد دهان مبارک را کامل باز می کنید

در حین غذا دادن به حضرت والا تمام سعی و تلاش خودت را می کنی که قاشق را از دست من در بیاری و در این جدال یه چند باری هم موفق میشی به دستم بزنی و محتویات قاشق را خالی کنی. خدا نکنه ظرف غذا را هم بیارم نزدیک در یک حرکت مثل موشک با دست میایی وسط ظرف غذا ؛بلاخره باید یه فعالیتی از خودت نشان بدی دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعد دوباره نوبت بازیه خدا را شکر هر چی به دستت برسه بعد از یه بررسی کوچیک مثل همه نی نی های دیگه صاف رفته تو دهن.

لازم به ذکر که بگم جزو علاقه مندی هات: گوشی موبایل و کنترل (که هلاکشونی و اگه به دستت برسه بدون اغراق یه یکساعتی قابلیت سرگرم کردنت را دارند که البته تنها کسی که گوشی دستت می ده دایی آرش) گوشی تلفن ثابت بخصوص سیمش(در ضمن وقتی گوشی را می گیریم در گوشت هی روت را بر میگردانی نگاهش می کنی ببینی از کجاش صدا در میاد) موهای هر کسی که اطرافت باشه ، پای اینجانب که یک دفعه اگه در دسترس باشه ؛:حمللللللللللله، عینک خاله،از بین اسباب بازی هات عاشق حلقه های آموزشی هستی و دانه دانه وقتی درشان میاری یه لیسی بهشون میزنی. خیلی هم از بازی دالی موشه لذت میبری.

 

اينجا مي خواستم ازت عكس بگيرم تو هم سعي مي كردي گوشي رو از من بگيري

یه کار جالبی که عاشقش هستم و انجام می دی بوسیدن صورت منه که محکم صورتم را توی دستات می گیری و دهانت را باز می کنی و محکم به لپهای من می مالی و این کار را اغلب موقعی که التماس دعا داری(شیر میخوای)انجام میدی.

یه وقتهایی که همگی سرگرم باشیم مثلا فیلم دیدن (البته اگه مرحمت بفرمایید گریه نکنید)شروع به سرفه های الکی میکنی که جلب توجه کنی واین یه بازی بین ما شده به این صورت که یه  سرفه تو میکنی و یکی من.

یا اینکه پاهات را بلند می کنی و محکم به زمین میکوبی و میخندی.

از اینکه روی پاهای خوت بایستی خیلی لذت میبری و مدام میخندی. دوست داری بغل پشتی بایستی و با پرزهاش بازی کنی یا اینکه جلوی آیینه بایستی و خودت را تماشا کنی و به ما بخندی.

هنوز چهار دست و پا حرکت نمی کنی و اگه گاهی چشمت چیزی را بگیره وبا نق و نوق به دستش نیاری یه جوری خودت را روی زمین میکشی که بهش برسی که خوب کم اینکار را می کنی .

البته تا چند وقت دیگه خودت میری! آخه چند روزه رو دست و پاهات حالت چهار دست و پا می ایستی ولی قادر به حرکت نیستی و بعد از چند دقیقه ولو میشی

 

 

یه چند روزی هست وقتی بهت می گم دستهات را بده بلندشان می کنی و گاهی هم با دستات دستم را مگیری.

موقع شیر خوردن هم که بهت میگم دستت را بده ماچ کنم اغلب میاری بالا(اگه هوس کنی هم منو ضایع کنی هیچ کدوم از این کارها را نمیکنی)

خدا نکنه قصد دراز کشیدن نداشته باشی این گردنت را تا توان داری بالا نگه میداری و تمام توانت را به کار مبری خودت بشینی. یا اینکه ایستاده باشی و قصد نشستن نداشته باشی ، مگه این زانو ها را خم میکنی که بشینی؛ آنوقت این پاها عین فولاد محکم میشه!!!!!!!!!!!!!!!

 

  شيطون سرماشين لباسشويي چي كار مي كني

و خیلی کارهای دیگه ...........................

البته خدای نکرده فکر نکنی این کارها در انحصار تو و کارهای خارق العاده انجام میدی ها!!!!!!!!!!!!!! نه بابا........ همه بچه ها همین کارها را می کنند ولی خوب همه از دید مامانهاشون یه بچه خاص هستند که کارهای جالب و گاهی عجیب می کنه که خاص خودشه

چه میشه کرد ،مادریم دیگه!!!!!!!!!!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان اراد
25 بهمن 90 4:18
سلامک دوست عزیز ممنون که به ما سرزدین و نظر دادین.ماشالله چه پسر نازی دارین. خدا حفظش کنه .بازم به ما سر بزنین
نایسل
25 بهمن 90 12:14
وایییییییییییییی چه پسر قند عسلی داریییی جون دلم عزیزممممممم از طرف من ببووسشش اخه همشون فکر میکنن من بچم نمیتونم مادری کنم حتما هی میگن مسولیت داره بابا من 23 سالم داره میشهه دیگه بچه نیستم من بچمو خیلی دوس دارم برنامه ریزی نشده بود اما من واسش میمیرممم مرسیییی که بهم سر زدی
مامان نرگس
25 بهمن 90 15:25
اخهههههه نازی به این گلپسر بچه ی منم دقیقا همین کارارو انجام میده..... ممنون که به ما سر زدی دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری .
مامان ماهان
25 بهمن 90 17:30
ای جوووووووووووونم چه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه بوووووووووووووووس
پریا
29 بهمن 90 9:21
یه شاخه گل هدیه به محمد مانی قند عسل و شیرین، خدای خوب و مهربون مواظبش باش. هزار ماشاء الله به پسر، کارات هم مثل خودت قشنگن، خاله جون. ممنون که به ما سر زدید. اگه اجازه بدهید لینک شما را اضافه کنیم.