محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

ای شیطون

1390/12/8 15:10
نویسنده : ماماني
486 بازدید
اشتراک گذاری

Congrats picture

قربونت بره مامانی

دیروز کرفس خریده بودم پاک کنم برای عید توی فریزر داشته باشیم که شما پسر شیطون مامان مدام میامدی سراغ کرفس ها هی می کشیدمت عقب و باز............. یه کرفس شستم دادم دستت ولی راضی نشدی و می خواستی بیایی به مامان کمک کنی تا زودتر تموم بشه.

  شکلکهای جالب آروین

 

 

 

قربونت بره مامانی

دیروز کرفس خریده بودم پاک کنم برای عید توی فریزر داشته باشیم که شما پسر شیطون مامان مدام میامدی سراغ کرفس ها هی می کشیدمت عقب و باز............. یه کرفس شستم دادم دستت ولی راضی نشدی و می خواستی بیایی به مامان کمک کنی تا زودتر تموم بشه.

  شکلکهای جالب آروین

آخرش به این نتیجه رسیدم که مامانی باید نگهت داره تا من کارم تمام بشه. از بغل مامانی هم خودت را می کشیدی سمت کرفس ها که بیایی به من کمک کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!! آخه پسرم شما هنوز کار برات زوده!!!!!!!!!!! من خودم انجام میدم شما برو بازی.

Clip Art Illustration Of An African American Baby Crawling On The Floor And Drooling clipart

مامانی با مشقت بسیار موفق شد بخواباندتت و تو هم چه خوابی رفتی 2 ساعت و نیم خوابیدی.

www.smilehaa.org

دیروز صبح به بابا افشین گفتم که این میز تلویزیون را باید خلوت کنیم دیگه چون که بببببببببببببببببببببببببله این آقا پسر راه افتاده، ولی بابا تصور می کرد حالا عجله ای نیست ولی شما شب ثابت کردی حق با مامانه

اول می خواستی بری سراغ لب تاب که بابا داشت باهاش کار می کرد دو بار رفتی و من کشیدمت عقب . بار سوم بابا بردت جلوی درب اتاقت و گفت حالا تا بیایی اینجا یکم طول میکشه، تو هم اول غرغر کردیو راه افتادی و تا نیمه را آمدی بعد یک دفعه راه را عوض کردی و تند تند رفتی سر میز تلویزیون و اول قاب خودت را برداشتی و بعد هم گربه را ولی بابا فرصت کنجکاوی بیشتر بهت نداد.

 شکلکهای جالب آروین

بعد به بابا گفتم یه فکری برای لبه آشپز خانه هم باید بکنیم که یه موقع سرت را به آنجا نزنی که باز هم نگذاشتی حرفم به 24 ساعت بکشه و ................... اگه صبح جلوت را نگرفته بودم ممکن بود اتفاق بدی بیفته.مجبور شدم جلوی راه آشپزخانه بالشت بگذارم.

  شکلکهای جالب آروین

حالا دیگه می تونی به هر جای خانه که تا حالا دوست داشتی بری راحت بروی بدون اینکه منت من و بابا را بکشی و ما هم تو را نبریم؛ مثل : آشپزخانه.

منم جای دو تا چشم به 10 تا نیاز دارم که مدام مراقبت باشم که چه کار می کنی و کجا می روی.

لحظه به لحظه وظایف مادری سختتر ولی شیرین تر میشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bundle Of Joy picture

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سعید
9 اسفند 90 12:24
سلام عزیزم پسرک شیطون و شیرینت چظوره ؟‌تازه اولشه خانمی صب کن راه بیفته ... مرسی از لطفت . منم لینکت کردم گلی