محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

خیلی دوستت دارم

1390/12/6 13:17
نویسنده : ماماني
407 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر طلا

پنج شنبه ای رفتیم مراسم یادبود حاج خانم که در اداره بابایی برگزار شدو متاسفانه شما مدام نق می زدی و داشتی مراسم را به هم میزدی و منم مجبور شدم بیارمت بیرون و با هم رفتیم دفتر بابایی و آنجا نشستیم ولی آرام نشدی و بابایی مجبور شد شما را بغل کند و راه برود تا بلاخره خسته شدی و خوابیدی .قرار بود شب هم برویم برای مراسم محمد خدا بیامرز که آنقدر این مراسم طولانی شد که پشیمان شدیم.

جمعه صبح هم بابات رفت پشت بام و مشغول شستن موکت ها شد و منم بعد از تهیه ناهار شما را بردم پایین پیش مامانی اینها که بروم کمک بابا ، تو که دوزاریت افتاده بود می خوام جیم بزنم چشم ازم بر نمی داشتی و تا بابایی حواست را پرت می کرد چند ثانیه نمی کشید که دوباره دنبالم می گشتی ولی بلاخره تو یک فرصت جیم شدم.

الهی الهی . قربونت برم برعکس همیشه که تا نیم ساعت مرا نمی دیدی شیون راه می انداختی دیروز ساکت بودی و من و بابا حسابی آشپزخانه را زیر و رو کردیم. البته بین کار دو سه باری بهت سر زدم تا ببینم چه کار می کنی.

چون دیروز خیلی خیلی خیلی پسر خوبی بودی باید ازت تشکر کنم.بابا هم قول داده اگه امروز فرصت کرد و هوا هم خوب بود بریم خرید.هورررررررررررررررررررررررررررررررررررررا

بازم ممنون قند عسلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یسنا
6 اسفند 90 16:44
سلام..ممنونم که افتخار دادین وبه وبلاگ یسنا سر زدید گل پسر شما هم ماهه ...انشاالله همیشه لبش ولباتون خندون باشه...خدا یبراتون حفظش کنه
مامان نسترن
6 اسفند 90 17:35
ای جونم به این پسر خوشمل و دوست داشتنی...امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید و گل لبخند روی لبتون باشه عزیزم
مامانی درسا
6 اسفند 90 23:28
ای حان و فدای این گل پسری . خدا حافظت باشه .عزیزم