محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

قربون کارهات برم مادر

1390/12/22 20:10
نویسنده : ماماني
417 بازدید
اشتراک گذاری

قربون کارهات برم مادر

مدونی اخیرا یاد گرفتی میشینی و دستهات و بالا و پایین می کنی و صدات و را هم آزاد می کنی و از ما می خواهی همراهیت کنیم و بعد که ما تکرار می کنیم انقدر به خودت برای تولید صدای بلندتر فشار میاری که صورتت قرمز میشه و مشتهات هم محکم محکمه و نمی شه بازشون کرد.

 شکلک های محدثه

2 نوع صدا هم با دهانت در میاری مثل موتور

1- در مدل اول که عاشقشم لبهات خیلی باحال میلرزه

 شکلک های محدثه

2- تو این مدل هر کسی که نزدیکت باشه یه دوش حسابی میگیره

 شکلک های محدثه

اینم در نوع خودش شیرین کاریه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
22 اسفند 90 21:28
نایسل
22 اسفند 90 21:29
فداش بشم با اون لپاش و صدا دراوردنش عشق من خشگل من دوست داشتنی من دختر کش من
مامان آرینا موفرفری
23 اسفند 90 0:13
مسافران آسمانی
23 اسفند 90 10:31
همه کارای این فسقلیا شیرینه اما حرکتی که با لباشون انجام میدن دیدنی تره من که خیلی دوست دارم... بوس بوس واسه پسملی قشنگه...
مامان نسترن
23 اسفند 90 12:54
چهارشنبه سوری در پیش روی ماست همه بدبختی ها در پشت روزای خوش همه در پیش چه غوغا میکنه آتیش ! چهار شنبه سوری مبارک
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
23 اسفند 90 14:34
قربون شیرین کاریهات پسر ناناز.
راستی آرتین تو نانازیا هم باهات دوسته، می خوای باهاش دوست بشی؟


چرا که نه. از خدام که با آرتین جونی دوست باشم