محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

آفرین پسر

1390/12/21 18:25
نویسنده : ماماني
473 بازدید
اشتراک گذاری

یه مطلب مهم را برات ننوشته بودم که الان با حرکت جدید یادم افتاد ثبتش نکردم:

چهارشنبه ١٧ اسفند ٩٠ چهار دست و پا حرکت کردی و دیگه سرعتت نسبت به سینه خیز خیلی بیشتر شده و حسابی خوشحالی.

 

همین چند دقیقه پیش هم خودت را به من رسوندی و با دستهات پاهای منو گرفتی و به تنهایی تونستی پاشی بایستی . درست مثل این دخمله

البته هنوز راه داری تا بدون تکیه به من بتونی تعادلت را حفظ کنی ولی خیلی زود اون روز هم میرسه.

هزار تا بوس به پسر گلم که نفس مامانه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

نایسل
21 اسفند 90 18:56
آخی عزیزززز دلم ماشالله داره مردی میشه واسه خودش
مسافران آسمانی
21 اسفند 90 21:41
آفریییییییییییییییییییییین ...ماشاالله چه زود رو چهار دست و پا حرکت کرد... عزیزم براش اسپند دود کن...
رادین عشق زندگی
21 اسفند 90 23:19
الهی عزیز دلم ماشالله به شما ان شالله همیشه تو زندگی موفق باشی به منم سر بزن خوشحال میشم اگه ببا تبادل لینک موافقی خبرم کن خیلی خوشحال میشم دوستی مثل شما داشته باشم منتظرتم


حتما
نایسل
22 اسفند 90 13:39



قربون خاله الناز گل که مدام به ما سر میزنه
رادین عشق زندگی
22 اسفند 90 14:13
ممنون با اجازه لینکتون کردم


اختیار دارید. خوشحال و ممونون میشیم
مامان سارا
22 اسفند 90 14:31
فداش بشم . يك اسفند براش دود كن چشم نخوره
خاله جون
22 اسفند 90 14:45
وای چه کوچولوی نازی دارین خدا حفظش کنه خوشحال می شم به ماهم سر بزنید راستی از طرف من ببوسیدش





ممنون خاله جون
کیاوش
22 اسفند 90 17:05
مرسی که سر زدین.منم زودی اومدم پیشتون.باز هم بیاین من و مامان خوشحال میشیم.


حتما. میرسیم خدمتتون
نایسل
22 اسفند 90 17:41
عزیززز دلم مرسی
اون چشمای خودته که خوشگله
آره دستشون درد نکنه والا منو علی از خودمون هیچی نداریم

قربونت برم خوب تو مانی هست نمیزاره من بیکارم


آی گفتی تا لب تابو میارم انگار هوشو آوردم میدو میاد مشت میزنه رو کیبوردش
نایسل
22 اسفند 90 17:41
وظیفه منه سر بزنم خواهرررررر
نایسل
22 اسفند 90 17:46
عزیزم من برم دکتر برمیگردم خودت میدونی واسه چی دیگه


انشالله که چیزی نیست