محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

پسر مستقل من

1391/1/21 14:13
نویسنده : ماماني
368 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم

از شب تولد ٨ ماهگیت  به بعد من و بابا تصمیم گرفتیم شما تو تختت بخوابی و برای همین من تو اتاق شما می خوابیدم تا وقتی برای خوردن شیر بیدار میشی سریع به دادت برسم که خواب از چشمهای ناز پر نکشه و بره.

البته خیلی وقت بود که دوست داشتیم این کار را بکنیم ولی شما خیلی در طول شب بیدار میشدی و این کار را مشکل میکرد. البته الان هم تا صبح ٢ تا ٣ بار بیدار میشی ولی خوب دیگه کم کم باید از رختخواب مامان جدا بشی. آخه دیگه این اواخر تو خواب خودت را به من نزدیک می کنی و دستم را میگیری!!!!!!!!!!

نا گفته نمونه که ما خیلی هم در این زمینه موفق نبودیم و شما فقط نیمی از شب را توی تختت می خوابی و بعد چون خوابت سبک میشه خیلی غلت می خوری و نق نق می کنی و من مجبورم یکسره بغلت کنم برای همین می گذارم کنار خودم بمانی.

خیلی با بابا تلاش کردیم که ساعت خوابت را به ١٠ کاهش بدهیم ولی این کار خیلی سخته و فقط تو نیمی از شبها موفق به این کار شدیم. البته دست از تلاش بر نمی داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نگین مامان رادین
22 فروردین 91 1:54
سلام مامانی افرین بر شما کار خیلی خوبی کردید ،به تلاشتون ادامه بدید ایشاالله زود زود نتیجه دلخواهتون رو می گیرید من هم راددین رو از 8 ماهگیش جدا کردم و از اون موقع تنها تو اتاقش می خوابه
مامان سونیا
22 فروردین 91 8:13
سلام عزیزم انشاالله که موفق بشید این گل پسر خوشگل رو به خوابیدن توی تخت خودش عادت بدید کار خیلی سختیه اما با اراده قوی موفق میشید به ما وب ما هم سر بزنید
نایسل
22 فروردین 91 11:13
سلام مریم جونی سل نوت مبارککک خوبییی پسررتت خوبهههه صد سال به ای سالا سال خوبی داشته باشی دلم برات خیلی تنگیده بوددد عسیس دلم بوس بوسسس: X: وای عکساشو دیدم خیلی ملوسسسس و با مزه و خوردنی الهی الهییییییی از طرف من بوسش کننن راستی خیلی کار خوبی میکنی میخوای جدا بخوابونیش خیلی خوبه
مامان مانی
22 فروردین 91 15:24
سلام راستش منم هنوز که هنوزه نتونستم کاری کنم که پسرم تو تخت خودش بخوابه مانی خیلی به من وابسته ست نمی دونم چکار کنمراستی منم شما رو لینک کردم ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدین
مامان محمدرضا
22 فروردین 91 18:18
الهی من قربونش برم که اینقدر شیرینه جانم