محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

مسابقه نی نی متفکر

1391/1/31 12:14
نویسنده : ماماني
438 بازدید
اشتراک گذاری

جیگری.

اتفاق مهم اینکه تو مسابقه نی نی متفکر که مامی صدرا و صهبا تو بلاگش را انداخته بود شرکتت دادم. رای گیری هم از فردا آغاز میشه.

شکلکهای جالب و متنوع آروین

چند شب پیش صاحبخانه هم تماس گرفت و برای تمدید قرارداد اجاره جدید تقاضای 5 میلیون تومان پول پیش کرد و بابا هم قبول کرد. خدارا شکر؛ درسته که جایمان کوچیکه ولی اصلا حال دنبال خانه گشتن و با دهن کج و کوله بنگاه مسکن دارها مواجه شدن و بعد هم اسباب کشی را ندارم.

انشالله همه مستاجر ها صاحب خانه بشوند ماهم همینطور.

 

چند روز پیش هم یه خسارت به شما زدم :

داشتم اتاقت را تمییز می کردم که متاسفانه موقع بلند کردن جارو برقی هواسم پرت شد و دسته جارو را که بلند کرده بودم خورد به ساعت شما و خورد زمین و ترک خورد. ببخشید

این یه خرابکاری بود و خرابکاری بعدی پدر خودم را در آورد:

ظهر داشتم برای خودم ماست می ریختم که زمانی که دبه را بلند کردم درش در رفت و از دستم افتاد و وووووووووووووووووووووووووایی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی

یه جوری پاشید که کل موکت آشپز خانه ماستی شد و این تازه یه قسمت ماجرا بود ................... سرم را که بلند کردم دیدم کابینت ها هم ماستی شده و پرده هم به همچنین و هنوز برام سواله که این دبه با چه شتابی افتاد که کل آشپزخانه ماستی شد ؟ حالا این به کنار ... شیشه پشت پرده چجور ماستی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تو این هاگیر و واگیر شما هم با دیدن این همه ماست روی زمین ذوق کرده بودی می خواستی بیایی نقشه کشی روی موکت با ماست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خلاصه یه دوساعتی در گیر تمییز کردن آشپز خانه بودم تا اینکه بابا آمد و فهمیدم یه ماشین هم از پشت به بابا زده بوده ولی خدا را شکر ماشین صدمه ندیده بود.

 

یه خبر مهم اینکه یه سه چهار روزی میشه که بای بای می کنی و از دیروز هم  همرا ما که کلاغ پر باهات بازی می کنیم ،کلاغ پر می کنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مسافران آسمانی
31 فروردین 91 19:28
عزیزم...قضا بلا بوده مامانی...خدا رو شکر که به خیر گذشته... ۀفرین به این پسمل زبل و زرنگ...حالا کلاغ میپره یا نمیپره...؟
مامان محمدرضا
1 اردیبهشت 91 18:33
ماشاله به پسمل باهوش که کلاغ پر بازی میکنه ایشاله .خداروشکر که این اتفاقها بخیر گذشت0 ممنون که به پسملی من سرزدین 0من هم لینکتون میکنم
مناء
2 اردیبهشت 91 13:06
آخی عزیزم چقدر بد آوردی تو یه روز جونتون سالم باشه مامان محمد مانی راستی با افتخار لینک شدید...
ترنم
2 اردیبهشت 91 15:34
قرربون جگر طلایه خاله با این فکر کردنش که محشره عزیزم چطوری به این گل پسری رای بدم

سلام عزیزم تو وبلاگ مامی صدرا(جزو وبلاگهای پر بازدید است) در پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر نظر بگذارید.
ممنون از انتخابتون
مامان اندیا
2 اردیبهشت 91 16:57
جونتون سالم باشه عزیزم مانی جان و ببوسید
مامان محمدرضا
2 اردیبهشت 91 16:57
مرسی عزیزم . بووووووووووووووس محمدمانی
نایسل
2 اردیبهشت 91 20:08
،دای اون تفکر ت شم جیگر خاله
مامان روشا
3 اردیبهشت 91 4:44
وای وجدانا چه جوری رسیدی مرتب کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟من با وجود رروشا جونی از خوابم می زنم که به کارام برسم. ببوس محمد مانی عزیز رو .پیش ماا هم بیا.
مامان پارسا ( پسر پسر قند عسل)
3 اردیبهشت 91 17:10
عزیزم من نمیدونم چطوری باید رای بدم . اگه یه توضیح بدی ممنون میشم
مامان ارتین
4 اردیبهشت 91 9:58
چه روز فراموش نشدنی بود خداروشکر که به خیرگذشته