محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

یادی از گذشته

1391/1/27 20:43
نویسنده : ماماني
640 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازم

امروز کمدت را کمی خلوت کردم و لباسهای زمستانی ات که دیگه کوچک شده بودند و یا دارند کوچک می شوند(البته اگر کوچک هم نشوند دیگه مناسب این هوا نیستند) را جمع کردم .

تا همین ٨ ماه پیش کار هر روزم این بود که سر کمد بروم و لباسهایت را در بیاوردم و نگاه کنم و دلم برای در آغوش گرفتنت قنج برود و از خودم بپرسم که کی میشه تو به دنیا بیایی و این لباسها اندازه ات بشود و من تنت کنم و حالا.................... این لباسها را که هر کدام را با عشق برایت خریدم برای تو نفسم کوچک    شده اند که خدا را شکر که سلامتی و روز به روز بزرگتر میشوی.

عکسهایی از روند رشدت را می تونی در ادامه مطلب ببینی

روز اول تولد

روز دوم زمان ترخیص از بیمارستان

پا کوچولو

روزسوم

روز چهارم

روز6

روز17

روز18

 

دست کوچولو

روز19

روز28

ماه 2

ماه3

ماه4

ماه4

ماه5

ماه6

عکس سه نفر زمان ترخیص از بیمارستان

زمان ترخیص از بیمارستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
27 فروردین 91 20:46
آخیییییییی قربونش بشم یه نوزاد نازی بوده الانشم خیلی نازه به مامانشش شدده خیلی نازی مریم جونم ماشالا اخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی از طرف من بوسش کن
خاله فریشکا
27 فروردین 91 22:56
سلام مامانی محمد مانی از طرف مهیار جونی ممنون که به دنیای شیرینش سر زدین و تولدشو تبریک گفتین ایشالا مانی کوچولوی شما هم 120 سال شاد و سلامت زیر سایه شما زندگی کنه
زهرا
28 فروردین 91 9:24
با سلام و تبريك سال نو مامان محمد ماني جان انشاءا.. خدا اين پسر گل و ناز و حفظ كنه و سالهاي سال در سلامتي و خوشي زير سايه ايزد منان در كنار هم باشيد مرسي عزيزم اميدوارم كه منم روزي وبلاگم مثل وبلاگ شما پر بشه از خاطرات و عكساي فسقليم ممنون كه برام ارزوهاي خوب كرديد .
مامان محمدرضا
28 فروردین 91 11:05
مرسی عزیزم آره نگرانی طبیعیه. رمزش هم دست باباجونش هست هم به دایی محمدش میدم . دایی محمدش بیشتر پیشمه میگم از همون جا بذاره
مامان روشا
28 فروردین 91 14:57
سلام به محمد مانی و مامانی عزیز.امیدوارم روند عکساشو تا 100 سالگیش بذاری.دوستتون دارم یه عالمه


ممنون گلم
مامان مانی
28 فروردین 91 15:26
نازی عکساش همه ناز و ملوس افتاده خیلی دوست داشتنی هست
مسافران آسمانی
28 فروردین 91 16:46
الهیییییییییی...چه ناز بودی خاله جون ماشاالله...
خیلی شبیه خودتون هست مریم جون...


مرسی گلم
مامان آرتین
30 فروردین 91 9:40
عزیز دلم خوش به حالت پسرت کاملا شبه خودته پسرکو ندارد نشان ازمادر
مامان محمدرضا
1 اردیبهشت 91 18:43
عزیزم ایشاله 120ساله بشی