محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

حسودیم میشه!!! کاش منم خاله داشتم.

1391/2/19 12:01
نویسنده : ماماني
991 بازدید
اشتراک گذاری

آره من حسودیم شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!

خاله جون جمعه رفته نمایشگاه کتاب و برای شما کلی کتاب خریده و دیروز هم برای شما یه کامیون کنده خریده که خودت هم پشتش می تونی سوار بشی و حال کنی.

من خاله نداشتم برای همین حسودیم میشه!!!!!!!!!!!!! کاش منم یه خاله داشتم که این همه دوستم داشت و تند و تند برام کادو می خرید..............................

ولی اگه خاله ندارم یه پدر و مادر دارم که یه عالمه دوستم دارند و یه خواهر دارم که کلییییییییییییییییی منو پسرم را دوست دارههههههههههههههههههههههههههههههههه دیگه نا شکریه اگه دنبال خاله بگردم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسافران آسمانی
19 اردیبهشت 91 21:38
راست میگی عزیزم...خاله داشتن خیلی خوبه ، من سه تا خاله دارم و خیلی دوستشون داریم...
مامان ماني
20 اردیبهشت 91 0:23
سلام خدا ني ني محمد ماني، خاله ، شما و باباي مهربونش رو واسه هم نگهداره.ماني من هم ١١ مرداد ٩٠ روز اول ماه رمضان بدنيا اومده، هزارتا اين ني ني كه هم اسم و هم سن ني ني ماست رو ببوسين