محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

یه حادثه

1391/4/25 13:23
نویسنده : ماماني
497 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم

یادم رفت برات بگم که چهارشنبه شب که داشتی بازی میکردی خوردی زمین. سطح آشپز خانه ما از حال یه پله بلند تره و تو عاشق این اختلاف سطحی و مدام دستت را به دیوار میگری و ازش بالا و پایین میری و اون شب تعادلت را از دست دادی و خوردی زمین و زدی زیر گریه . من اولش فکر کردم پیشانیت خورده به زمین و ماساژش دادم ولی وقتی دهنت را نگاه کردم دیدم داره خون میاد...... نمی دانی چه حالی شدم و بغض گلوم را گرفته بودگریه. خداراشکر آسیبی ندیدی.

دیروز عصر با خاله رفتیم آتلیه و قرار شد  اول کنتاکی عکسها را بگیریم و بعد انتخاب کنیم و امروز کنتاکی را به ما می دهد.به نظر من که همه عکسهات قابلیت چاپ دارد.شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

بعد هم تو راه برگشت رنگ مو و واریاسیون برای خاله خریدم تا موهاش را رنگساژ کنم و تو خانه مشغول این کار بودیم که تو آمدی صندلی را گرفتی بلند بشی که پاهات لیز خورد و با صندلی برخورد کردی و صورتت قرمز شد.شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<

خدا خودش نگهدارت باشد انشالله.

راستی دیروز مامانی برات پنگول خرید که تو در همان برخورد اول سیبیلش را گرفتی و کشیدی.Happy Danceامروز هم مامانی بغلش کرده بود و تو مامانی را دعوا میکردی و با اشاره بهش میگفتی منو بغل کن....girl_cray2.gif(حسودیی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای واییییییی)

راستی امروز در یک حرکت عجیب دیدم شیشه شیرت را گذاشتی دهن خرس لگوت و اسرار داشتی که اونم شیشه بخوره و دقایقی باهاش درگیر بودی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سمیه
25 تیر 91 13:29
امان از دست این پسر های شیطون پارسای من که همیشه پاهاش کبوده از بس میخوره به این طرف و اون طرف
خاله نسيم
25 تیر 91 15:19
عزيزم سعي كن هميشه يك وان يكاد گردن ماني جون بندازي من يه تو گردني وزنجير نقره براي آرتين گرفتم وهميشه تو گردنشه كه اگر هم گم شد فداي سرش اما طلا گم بشه براي شماها
مامان امیر مهدی
26 تیر 91 11:52
سلام عزیزم ممنون که بهمون سر زدی. محمد مانی جونم پس هواست کجا بود گلم؟ایشالا تو مشکلات زندگیت زمین نخوری.مامانی منم از پسرم آتلیه عکس گرفتم چند روز دیگه میزارمشون