محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

کارهای تازه

1391/6/29 16:21
نویسنده : ماماني
509 بازدید
اشتراک گذاری

پسر باهوشم

یه دو روزه ازت می پرسم:

پیشی چی میگه؟   جواب میدی: mao maoشکلکهای جالب  و متنوع آروین

کلاغ چی میگه؟    جواب میدی: غا غاشکلکهای جالب  و متنوع آروین

جوجه چی میگه:     جواب میدی: جی جیشکلکهای جالب  و متنوع آروین

موقع خداحافظی علاوه بر تکان دادن دست بای بای هم میگیشکلکهای جالب  و متنوع آروین

دیشب داشتی با شیر جوش کن بازی میکردی ازت پرسیدم چی می خواهی درست کنی مامان بخوره؟

جواب دادی : ببعیشکلکهای جالب  و متنوع آروین

شکلکهای جالب  و متنوع آروینشکلکهای جالب  و متنوع آروین

شکلکهای جالب  و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

زینب (مامان امیر عباس)
29 شهریور 91 17:23
خدا نکنه ... خدا برای پسرت نگهت داره و پسرت و برای شما ... دعام کن وقتی بهش شیر میدی
الهه مامان روشا جون
29 شهریور 91 23:39
عزیز دلم ماشالا بهت که انقدر باهوشی و صدای حیوونا رو میشناسی.
الهه مامان روشا جون
29 شهریور 91 23:39
مریم جون عکس پست ثابتش خیلی خوشگله عاشقش شدم.
مامان امیر مهدی
30 شهریور 91 2:49
فدای اون حرف زدنت بشم خاله راستی پستمو بدون رمز کردم .چون یه خورده ای مریض بودم نتونستم همشو یه جا کامل بنویسم مجبور شدم رمز گذاشتم ببخشید .حالا تشریف بیارین
نایسل
31 شهریور 91 1:33
قربونش برمم
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
31 شهریور 91 19:55
ماشالله به این شیرین زبون
خاله نسیم
1 مهر 91 9:21
ای جونم مریم جون داری از الان آشپزی به این پسمل یادمیدی جیگر خاله اونقدر باهوشه که زود زود یاد میگیره
خاله سحر
3 مهر 91 18:46
مریمی تو هی از پسرت بنویس هی دل ما رو ببرآآآآا بابا دلمون تنگ شد برای محمدمانی عزیزمون.