محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

آقای خوشگل من

1391/7/4 23:47
نویسنده : ماماني
2,706 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

یه دو شب (٢ مهر) و امشب ٤ مهر خودت به تنهایی خوابت برده........... نمی دانی چقدر شگفت زده شدم........... هر دو شب داشتی بازی میکردی و بعد دراز گشیدی روی زمین و یه دفعه دیدم خواب خوابی.......

یه خواب ناز

هفته پیش یه پیراهن نو تنت کردم که مال سیسمونیت بود و می خواستم ببینم اندازه ات شده یا نه و تو هم انقدر ذوق کرده بودی که نگو............. انگار برای اولین باره که یه لباس جدید پوشیدی. مدام تو اتاق می چرخیدی و هی لباست را به بابا نشان میدادی و انگار می خواستی بگی ببین لبلسم مثل لباس شماست منم بزرگ شدم

دیشب هم یه بلوز شلوار جدید تنت کردم از انبار مخازن سیسمونی.......... بزرگ شدی و تند تند لباسهای سیسمونی اندازه ات میشن

شادی لباس نو

شادی لباس نو

اولش متوجه لباس جدید نشدی ولی وقتی بهت گفتم لباس نو مبارک یه نگاهی به لباس تنت کردی و باز هم کلی ذوق و شوق و بالا و پایین پریدن تو اتاق.......... یاد لباسهای نو شب عید که برامون می خریدند افتادم..........

دیروز خاله آمده بود........ دراز کشیده بود و بلوزش رفته بود بالا و تو هم نافش را پیدا کردی و هی انگشتت را میکردی توش انگار که زنگه..........

بعد هم رفتی سراغ ناف خودت و کلی باهاش سرگرم شدی.

پیدا کردن ناف

قبل از کوتاهی مو تو ماشین خوابیدی

موهای بلند

اینم بعد کوتاهی

موهای اصلاح شده

چه کنم که نمیشینی تا قشنگ ازت عکس بگیرم تا یادگاری داشته باشیم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
5 مهر 91 1:18
مبارکتتت باشه لباسای نو خوشگل خاننننن موهاتم مبارکککک فداش شم اینقدر ذوق میکنه
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 مهر 91 2:19
سلام ؛ عزیزم پسرک من توی جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده میشه به آدرس زیر بری و بهش رای بدی . مرسی گلم ... http://www.ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2
خاله نسیم
5 مهر 91 10:51
ای جون چه ناز شدی بااون موهای کوتاهت راستی ناف یه کشف با اهمیت برای این بچه هاست کریستف کلمب آمریکارو کشف کردنی به اندازه این نی نی های من(زمان کشف ناف) ذوق نکرده بود
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
7 مهر 91 10:25
چه با برکت سیسمونی ت خاله. به به گل پسر چه خوشگل بودی رفتی آرایشگاه خوشگل تر شدی
خاله سحر
8 مهر 91 19:57
وای خدا چقدر ناز شده این محمدمانی مااا. چه موهایی داری خاله جون. دست مامانی هم درد نکنه با این همه لباس هایی که خریده بابا افشین فعلا خلاص شده از خرید. هر چند این مامان مریمی که تو داری. مگه می زاره . من که دلم هر دفعه این عکس های نازتو می بینم تنگ تر میشه. این خاله مرجان هم وقت گیر آوارده بره کنکور. ولش کنید بابا.خودت بلند شید بیاین.نیاین خودم میاماااااااااا
فرشته
8 مهر 91 20:46
سلام سلام چه پسر خوشگلی داری بهت تبریک میگم خیلی وبلاگتون خوشگله چه موهاشم کوتاه کرده بهش میاد
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
9 مهر 91 2:03
حسام کوچولو اومده با عکسای شمالش لطفا بهش سر بزنید ممنون. راستی نظر یادتون نره
نسیم-مامان آرتین
12 مهر 91 9:04
مریم جون نبینم تنبل شدی چند روزه از این جیگر طلا خبری نیست دلمون براتون تنگیده
مامان امیر مهدی
12 مهر 91 12:02
مبارکه عزیزم انشاالله موهای دامادیتو کوتاه کنی چه ناز خوابیدی گلم