محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

من و تو و خرید2

1391/8/27 14:19
نویسنده : ماماني
841 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه با مامانی و خاله رفتیم بهار خرید کاپشن و کفش.

کاش میشد ازت فیلم گرفت................ اگه بدونی چه ذوقی می کردی❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤!!!!!!!!!!!!!!! جلوی کفش فروشی دانه دانه کفش ها را نشانم میدادی و براشون ذوق میکردی ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤و همه شیشه های مغازه ها را هم دستمالی کردی.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تو پاساژ هم با دیدن ویترینهای رنگارنگ از اسباب بازی و لباس و وسایل سیسموی کلی ذوق کردی. تو که با گریه سوار روروئک میشدی و حالا هم از کالسکه فراری هستی سراغ همه اینها میرفتی تا سوارت کنیم و همه توالت فرنگی بچه ها را هم بغل میکردی.............. نه اینکه خودت نداری................... راست میگن مرغ همسایه غازه.......هههههههه

یه جا کلی خجالت کشیدم.............. ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤رفتی نشستی پشت ویترین مغازه و از پشت شیشه برای عروسک ها زوق کرده بودی و سهی میکردی نازشون کنی و ملت نگاهت میکردن

کلی گشتیم و آخرش خسته و شما هم تو بغل خاله خواب رفتیم نشستیم یه جا و زنگیدم به بابا که کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤بیا که هیچی نپسندیدم بیا و مرا یاری کن...........

نیم ساعت بعد بابا آمد و بابا هم مثل ما................. نه مثل ما نه!!!!!!!!!!!!آخه ما بعد از ٣ ساعت راه رفتن(١٠:٣٠ تا ١:٣٠) سطح توقع مان را آورده بودیم پایین و خیلی از کاپشن ها را می پسندیدیم ولی حالا این بابا بود که نمی پسندید............. البته یکی دو تا تنت کردیم ولی بابا همش میگفت بزرگه ، تنگه، بد رنگه و غیره

بلاخره ساعت ٤ کفش خریدیم و کاپشن را به یه روز دیگه موکول کردیم............. جالبه که دیگه نگذاشتی کفش را از پاهات در بیاریم و با همان تا خانه آمدی.با این کارهات یاد بچگی هام افتادم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

یه چند روزه با کلاس شدی و مدام تو خانه دمپایی پات میکنی

عکس ادامه مطلب

می بینی چقدر خوشحالی

مانی خوشحال

1

خسته از پیاده روی برای استراحت نشسته بودیم

1

پیاده روی با کفش های جیدیدت بعد از خرید

1

اینم مال امروز صبحه که برای آزمایش تیروئید رفته بودیم آزمایشگاه

1

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله سحر
27 آبان 91 13:28
مبارکت باشه خاله جونم. ان شا اله زودتر این خاله و مامان به توافق برسند بر سر کاپشنت
مانی پسر تنها...
27 آبان 91 23:34
شاید موهام و فشن کنم برم دانشگاه ... شاید تیشرت آستین کوتاه بپوشم ... شاید شلوار جین بپوشمو و با یه هد فون تو گوشم تو خیابونا راه برم ... شاید ظاهرمو خیلیا نپسندن ... . . . ولی چند روزه که لباس مشکیمو در آوردم ، اتو زدم منتظر روز اول محرم هستم تا با عشق تنم کنم بــود در اوج آتــش ایـــن شعــارم خدایا من حسین را دوست دارم " مانی " سیاه پوش اما حسین (ع)..
مانی پسر تنها...
27 آبان 91 23:37
شاید موهام و فشن کنم برم دانشگاه ... شاید تیشرت آستین کوتاه بپوشم ... شاید شلوار جین بپوشمو و با یه هد فون تو گوشم تو خیابونا راه برم ... شاید ظاهرمو خیلیا نپسندن ... . . . ولی چند روزه که لباس مشکیمو در آوردم ، اتو زدم منتظر روز اول محرم هستم تا با عشق تنم کنم بــود در اوج آتــش ایـــن شعــارم خدایا من حسین را دوست دارم " مانی " سیاه پوش اما حسین (ع)..
مانی پسر تنها...
27 آبان 91 23:37
شاید موهام و فشن کنم برم دانشگاه ... شاید تیشرت آستین کوتاه بپوشم ... شاید شلوار جین بپوشمو و با یه هد فون تو گوشم تو خیابونا راه برم ... شاید ظاهرمو خیلیا نپسندن ... . . . ولی چند روزه که لباس مشکیمو در آوردم ، اتو زدم منتظر روز اول محرم هستم تا با عشق تنم کنم بــود در اوج آتــش ایـــن شعــارم خدایا من حسین را دوست دارم " مانی " سیاه پوش اما حسین (ع)..
خاله نسیم
28 آبان 91 11:07
خاله قربون ذوق کردنت بشه چه ناز خوشحالی میکنه این جیگر طلا کفشات مبارکت باشه خاله مریم جون ماهم بعد از یک هفته گشتن بالاخره دیروز یه کاپشن شلوار طوسی برای آرتین خریدیم 74تومن ویه چکمه چرم 47تومن اما اونو فعلا نخریدم قیمتها تو بهار چطور بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عمه جونی
28 آبان 91 19:10
مبارکه عزیزم انشاله به شادی بپوشی
مامان آرتیمیس
28 آبان 91 20:20
قربون این پسر گلت برم من
♥ الهه مامان روشا جون♥
30 آبان 91 0:36
عزیز خاله خریدات مبارکت باشه.ایشالا به سلامتی.