محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

اولین سفر نی نی

1390/11/11 8:24
نویسنده : ماماني
1,585 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه ٣/٩/٩٠ ظهر راه افتادیم که بریم کاشان.جریان از این قرار بود که پسر عموی پدر نی نی از سفر حج آمده بود و ما هم به مهمانی ولیمه دعوت بودیم.

محل قرارمان با عمو امید بعد از فرودگاه بین المللی امام خمینی بود که در اولین پمپ بنزین بعد از فرودگاه همدیگر را دیدیم و نی نی از آنجا تا پمپ گاز را در ماشین عمو و پیش مادر بزرک وعمه و زن عمو گذراند و حتما  بهش خوش گذشته.

این اولین سفر نی نی ما بود امیدوار بودیم که به همه مان خوش بگذرد اما خبری که آن شب به ما رسید شیرینی سفر را به کام همه ما تلخ کرد. متاسفانه عمه بزرگ پدری نی نی را از دست دادیم.

روز بعد برای شرکت در مراسم خاکسپاری نی نی را بخاطر هوای سرد پیش مادر بزرگش در منزل پسر عموی پدری گذاشتیم و رفتیم مراسم و وقتی برگشتم دیدم  حسابی همه را سرگرم کرده و آنقدر پسر خوب و شیرینی بوده که از من خواستند نی نی را باز هم پیش آنها بگذرام.

روز بعد از مراسم به سمت تهران راه افتادیم در راه برگشت یادم افتاد که این مراسم و ناراحتی هاش باعث شده فراموش کنم از اولین سفر نی نی عکس تهیه کنم و این شد که چند تا عکس توی ماشین و چند تا هم در استراحتگاه بین راهی مهتاب گرفتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)