محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

تولد تولد تولدت مبارک

1390/12/15 8:32
نویسنده : ماماني
615 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم به سلامتی هفت ماه را گذراندی و وارد ٨ماهگی شدی.

باورم نمی شه که به این سرعت روزها گذشته اند و تو بزرگ شدی . وقتی لباسهای نوزادیت را نگاه می گنم که چقدر برایت کوچک هستند خنده ام می گیرد و دلم یه کوچولو برای اون زمان تنگ میشه ولی واقعیت اینکه الان خیلی شیرینی و برعکس خیلی ها که دوست دارند بچه هاشان کوچیک بشن نه من دوست دارم روز به روز بزرگ شدنت را ببینم.

به امید روزی که در موفقیت کامل و سعادت جشن تولد ١٠٠ سالگی ات را کنار بچه ها و نوه هات بگیری( ولی من دوست ندارم ١٢٦ ساله بشم؛ مگر اینکه جوان و سرحال بمانم)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه معصوم و مسافران آسمانی اش
16 اسفند 90 11:56
تولد گل پسرتون مبارک باشه انشاالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیرین...
راستی مامانی از این پسر قشنگ چند تا عکس بذارین حیف نیست...؟؟؟
به ما هم سر بزنید منتظرتون هستیم...
میخوام با اجازه شما رو لینک کنم...


سلام معصومه جان
عکس تو صفحه های قبل بود ولی چشم بازم می گذارم.
سعی کردم بیام پیشتان ولی آدرس وب را اشتباه وارد کردید.
مامان یسنا
17 اسفند 90 15:17
سلام سلام تولدت مبارک عسیسم...انشااللله همه ی روزهات مثل تولد باشه برات