محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

گالری عکس

1391/10/24 23:45
نویسنده : ماماني
607 بازدید
اشتراک گذاری

به به

به به چه شله زردی شده

چه کبابی

چه کبابی.....................من عاشق کبابم

لباس بابا

این لباس بابام که من پوشیدم ببینم بزرگ شدم یانه ولییییییییییییییی توی تنم انگار که من پانچو پوشیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

از هر چیزی بالا میرم

می خوام دیگه خودم برم تو تختم

 

خودم باید برم توی تختم؟؟؟؟؟

به نظرتون من تو کمد جا میشم

 

؟؟؟؟

دیدی جا شدم

با کلاسم؟

خدایی چه بهم میاد

1

وای چه خانه تاریکه!!!!!!!!!!!!!!!!

1

مهم نیست مهم اینه که من خوشگل شدم .................... بزن به افتخارم

اینجا اتاق عمه آتناست.................. یواشکی رفتم توش مامان آمد مچم را گرفت...............این خرت و پرت هام که اتاق را شلوغ کرده وسایل منه

1

اینم تخت مامانی آذر و بابا عباس که زمین بازی من بود

 ١شنبه ٢٤ دی٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

خاله سحر
25 دی 91 17:34
عشقیییییییییی جیگرتوووووو مامانت هم وقتی عینک آفتابی میزاشت فکر میکرد خیلی خوشگل شده نمیدونست خیلی ماه تر شده. شله زرد بدون من خوشمزه بود خاله؟ عیبی نداره خونه اون مامان بزرگت که میری تا دلت میخواد خراب کاری کن.ولی خونه خودتون سعی کن قندعسل خودم باشی. باز هم بوس ی عالمه هم به تو هم به مامان بی معرفتت
نسیم -مامان آرتین
26 دی 91 9:35
ای جونم من فدای این پسملی بشم با اون عینک آفتابیش وپانچوی خوشگلش
مامان امیر مهدی
26 دی 91 15:49
کباب وشله زرد نوش جونت عزیزم عینک هم بهت میاد ولی یه خورده بزرگه واست.به مامانی بگو یه کوچولوشو برات بخره عزیزم لازم نیست که لباس بابایی رو بپوشی تا مرد بشی تو خودت همینجوری مردی
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
30 دی 91 1:16
سلام من اومدم با 2 تا پست جدید خوشحال می شم بهم سر بزنید


ما داریم میایم 1-2-3
✿✿الهه مامان روشا جون✿✿
1 بهمن 91 0:59
نمیدونم چرا شما جیگر طلاها انقدر عاشق وسایل بزرگتراتونید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هر چی میخوری نوش جونت.
مــــــــــــــــلی
2 بهمن 91 13:19
عزیزم آخه رفتی تو کمد چی کار !!!!!!!!! امون از دسته شما وروجکاااااا ممنونم عزیزم که به ما سر می زنی منم همیشه میام دیگه