محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

گالری عکس

1391/12/4 23:33
نویسنده : ماماني
695 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خوشگل من

 

 

1

2

کیک تولد 18 ماهگی گل پسرم

3

در حال طرح ریزی نقشه برای حمله

4

این کیکه مال منه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

5

پس ماشینشم مال منه دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

6

و اما کیک ولنتاین و سپندارمزگان هنر دست مامان

7

به به چه خوشمزه است

8

یه ذره دیگه بخورم ببینم

9

اینم بادکنک هاش که اولش آویزون بودند

9

10

و نمازززززززززززززززززززززززززززززززز با چادر مامان

11

 

12

حاج خانمی شدمااااااااااااااااااا

13

اینجام با مامان  و مامانی رفته بودیم پارک و مامانی کمک میکنه از تونل سرسره بیام پایین

14

وحالا تاپ سواری

15

این لگو را هم مامانم از بازار برام خریده

16

16

 

17

مامانم باحاش سگ درست کرده منم سوارش شدم

18

مرسی از نگاههای مهربونتون تا عکسهای جدیدم بایییییییییییییییییی

 

جمعه ٤ اسفند ٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

نسیم-مامان آرتین
5 اسفند 91 9:57
وای چه عکسای خوشگلی این پسملی آقایی شده واسه خودش
خاله سحر
6 اسفند 91 21:42
وای جیگرتو برم من خاله. خیلی خیلی ناز شدی. ناز بودی نازتر شدی عزیز دلم ی عالمه بوسسسس


مرسی خاله . مهراد را ببوس
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
7 اسفند 91 23:32
ای حان خاله به قربونت خیلی عکسات خوشگل شده.
مریم جون پس حسابی با خوردن این کیکا زدید تو کار چاقی
خوش باشیدددددددددد.
لگوهاتم مبارک عزیزم.


ممنون گلم از راهنمایی هات
عمه جونی
10 اسفند 91 17:53
عزیزه دلم انشالله همیشه شاد باشی
قربون قدت عزیزکم


مرسی خاله جون
مامان محمد ( محمد فرشته ی آسمونی)
14 اسفند 91 9:49
سلام به دوست عزیز
ماشااله پسر خیلی نازی دارید و حسابی شیرین ، خدا واستون حفظش کنه ، وبلاگ ماهم آماده پذیرایی از شماست ...


مامان الینا
22 اسفند 91 11:04
جان دلم عزیزم .خیلی ماهی پسرگل خدا حفظت کنه ان شااله .مامانش خوشحال شدم اومدی پیشم
مامان بهار(مامان حسام وحسنا)
4 خرداد 92 14:29
سلام خانمی من خیلی خوشحال شدم از دیدن وب پسر خوشگلت خدا حفظش کنه:واما عکس اتاق فرشته های من دست خودم نیست اما به محظ رسیدن دستم میذارمش تووب.قربان شما
حسام وحسنا
4 خرداد 92 14:35
سلام خانمی:مرسی از بازدید شما از وب بچه های من.خدا محمد جانت وواست نگه داره خیلی ماشا الله نانازیه.واما عکس اتاق فرشته هام دستم نیومده به محض رسیدن میذارمش قربان شما