محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

لاک

1392/2/25 22:59
نویسنده : ماماني
623 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

چند وقت پیش که عمه اینجا بود به ناخن هاش لاک زده بود و تو هم مدام ناخن هاش را به من نشان میدادی و با زبان خودت از من میخواستی  که منم لاک بزنم.تعجب

چند روز پیش منم هوسم شده بود و بعد از مدتها لاک زدمچشم تو هم تا ناخنهام را دیدی گفتی لاک........... لاک ................... حالا از اون روز تا حالا مدام ناخنهات را نشونم میدی و میکی که برات لاک بزنمتعجبنیشخند

 

چند روز پیش رفته بودی پشت تلویزیون و با کابل دی وی دی ور میرفتی و ما هم کاری به کارت نداشتیم تا اینکه یک دفعه گفتی شیکس شیکس(شکست) ........................... بله................... یکی از فیش هاش را کرده بودی توی  جای آنتن  و نریش اون تو شکسته بود....................... منو میگی کلی ذوق کردم که پسرم برا خودش از کنجکاوی یه پا مهندس و از خرابکاریت هم کمی ناراحت شدم.

با اینکه اغلب در یخچال را قفل میکنم ولی گاهی آنقدر گریه میکنی که بازش میکنم و اگر چیزی نباشه که بریزیش میگذارم کمی تو یخچال را بررسی کنی.................. دو شب پیش بابا داشت افطار میکرد و منم کنارش نشسته بودم شما هم سر یخچال بودی  که از قرار آمده بودی ازش بری بالا که طبقه ای که بهش آویزان شده بودی در رفته بود و تو طبقه یخچال با هم آمدید پایین و دبه ماست ترکید و ریخت رو فرش......................... جالبه که منم عصبانی نشدم................ شاید برای اینکه خودت ترسیده بودی.

ولی از آن روز به بعد تا میایی سر یخچال و یاد آوری میکنم که ممکن دوباره بیفته در را میبندی و میری.

تا روز جمعه ٢١ اردیبهشت  شما پوره سیب زمینی نخورده بودی و دوست نداشتی ولی اون روز برات تنوری کردم به روش زندایی مرجانم و شماا هم با اشتها خوردی و این شد که یکشنبه هم درستیدم و خوردی. نوش جونت

به امید خدا فردا هم میخواهیم بریم کرج خانه مامان آذر و آخر هفته منزل آنها هستیم.

راستی هفته پیش خاله برات یه تخته وایت برد خریده که عاشقش شدی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نسیم-مامان آرتین
28 اردیبهشت 92 8:56
بابا مهندس
بابا کنجکاوولی خدا رو شکر به خیر گذشته هم تلویزیون هم یخچال


حق با شماست نسیم جون البته با اینکه جبران خسارت مالی هم سخته ولی من نگرانم خدایی نکرده خودش صدمه ببینه.