محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

بازگشت دوباره

1393/5/26 0:02
نویسنده : ماماني
1,543 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

بعد از قریب به 7 ماه دوباره برگشتیم.

دلیل غیبتمون یکم اطرافیان و کمی تنبلی مامان بود. البته یه وب جدید درست کردم ولی تو اونم مطلب نگذاشتم .... راستش کمی انگیزه ام را هم از دست دادم و به هموم دفتر خاطراتت بسنده کردم و اتفاقات مهم را درونش نوشتم.

ولی خدایش دلم برا همه دوستامون تنگ شده بود ...... ولی بی معرفتی کردم و سراغشون نرفتم. ولی امروز می خوام به تک تکشون سر بزنم.

نا گفته نمونه که سیستممون هم ماها مشکل داشت و چون منم نیاز خودم و با تبلت شما یا با گوشی خودم رفع میکردم پیگیر حل این مشکل کوچک نشدم تا همین امروز که بابا بخاطر کارهای خودش درستش کردخنده

 

نمی دونم از کجا برات بنویسم................... شما که البته همه را داری تو دفترت ولی خوب تو پست بعد خلاصه یه مطالبی مینویسم.

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان نسی
27 مرداد 93 12:03
سلام گلم خوش اومدي لطفا رمززززززززززززززززززززززززززز
مامان علیرضا
29 مرداد 93 19:22
اگر زحمتی نیست برید به این لینک واسه عکس علیرضا نظر و امتیاز بذارید http://okno.ir/index.php?route=information/pictures7