محمد مانيمحمد ماني، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

محمد مانی شیرین ترین پسر دنیا

پسر شیطون من

1391/11/4 23:42
نویسنده : ماماني
1,849 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم

دوشنبه وقت دکتر داشتم برای تیروئیدم. اولش نمی خواستم ببرمت و تو رو پیش مامانی خوابوندم و آمدم بالا . بابا که آمد گفت بهتره که تو و آزمایشی که دادی هم همراهمون باشی تا دکتر ببینتت آخه میگن بچه از مادر تیروئید میگیره(البته آزمایشی که چند ماه پیش دادی چیزی نشون نداد.)

این شد که آمدم و بیدارت کردم و رفتیم. اول رفتیم جواب آزمایش منو گرفتیم که تا دیدم متوجه شدم این فراموشی گاه و بیگاهم برای خوردن لووتیروکسین کار داده دستم و تیروئیدم خفن کم کاره یا بهتر بگم انگار بیکاره بیکاره❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

متاسفانه سر دکتر حسابی شلوغ بود و شما هم که بند نمی شدی و مدام می خواستی از محیط بیمارستان بری بیرون و تو خیابون قدم بزنی بخصوص که بیمارستان عرفان که انتهای بخشایش است در سراشیبی قرار گرفته به همین علت تو پیاده روش کلی پله داره و تو هم عاشق پله برای همین تا نوبتمون بشه من و بابا نوبتی با تو قدم میزدیم.

نمی دونم این مریضها میرن دکتر چه کار میکنن که انقدر طول میکشه ولی نوبت ما که میشه نشسته کارمون تمومه و میایم بیرون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

خلاصه نوبت من شد و رفتیم تو مطب پیش مهربون ترین و یکی از منصفترین دکترهایی که تا حالا دیدم یعنی دکتر عطیه آموزگار.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اولش دکتر یکم با تو حرف زد که جوابی غیر از اینکه زل بزنی تو چشمای مهربونش ندادی. بعد هم بهت شیرینی تعارف کرد و کمی هم درباره تو ازم پرسید. بعد هم جواب آزمایش را دید و گفت که تیروئیدت کم کاره چرا؟ و منم گفتم که گاهی صبحها فراموش می کنم❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤.دکتر هم گفت اینبار خارجیش را بگیر بخور و 10 اسفند آز بده و تلفنی منو در جریان جوابش بگذار تا ببینم تغییری کرده یا نه.

بعد درباره تو باهاش صحبت کردم که دعوام کرد ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤و گفت چرا از بچه خون گرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این بچه از قد و قواره اش معلومه تیروئید نداره! بچه ها همه غربالگری میشن...................... اصلا بچه تا مریض نشه نیاز به آز نداره.

منو بگو ................... کلی خجالت کشیدم. تازه فکر میکردم تشویق هم میشم.

بعد رفتیم دارو خانه و لووکسین خارجی خریدم و جای 4یا 5 هزار تومان همیشگی 35هزار تومان پیاده شدیم ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤تا برای مامان جانت تجربه بشه صبح اول وقت و ناشتا قرصش را بخوره.. تا وقتی تو را می خواستم باردار بشم و باردار بودم هرگز یادم نمی رفت و البته اگثر اوقات بابا صبح ها با یه لیوان آب و قرص بالای سرم بود ولی حالا اونم انگار مثل من خیالش راحته که گاهی که یادم میره یادم نمی اندازه.( خیلی رو دارم نه؟؟؟؟)

موقع برگشت هم حسابی ترافیک بود برای همین نزدیک دو ساعت تو راه بودیم تو هم کلافه شده بودی.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دیروز صبح هی میامدی دماغ منو نشون میدادی و میگفتی دماغ دماغ( باید یادت میدادم بینی ....نه؟؟؟؟)

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تلویزیون همراه اول را تبلیغ میکرد و تو هم سوزنت گیر کرده بود و مدام میگفتی همراول(همون همراه اول)

 

تو این کارتهای تراشه های الماس گیر دادی به دست........................ تا تلویزیون کارتهای صد آفرین تبلیغ میکنه و مامانه از بچه اش میپرسه این چیه تو زودتر میگی دست.................... ولی اون که دست نیست تو از حفظ میگی

درس امروز ماهم انگشت بود و تو با عرض پوزش از خوانندگان محترم نمی تونی تلفظ کنی و سر انگشتات را نشون میدی میگی: اَنی

ازت میپرسم بابا کجا رفته؟ میگی آر(کار)

 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عصر که زنگ خونه بخوره میپری و میگی آیه(خاله)

شبها هم تا زنگ می خوره یا چراغ راه پله روشن میشه میدویی دم در و میگی : بابا   بابا   بابا    و البته نمی دونم چرا انقدر که ذوق می کنی که بیاد با دیدنش عکس العمل نداری؟؟؟

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ 
̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ 
www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ 
̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

خبر خبر

گل پسرم به سلامتی از مهر  که اولین دندان آسیاش خودنمایی کرد تا حالا دونه دونه به مرواریدهاش اضافه شده و امروز که این خبر را استحضارتون میرسونم 16 تا مروارید خوشگل تو دهنش خودنمایی میکنن. البته من تاریخ دقیق دندونات را تو کتابچه ات نوشتماااااااااااااااااااااااااااا.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

جمعه ٤ بهمن ٩١

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عموی محیط بان
4 بهمن 91 14:32
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
خاله مریم(مامان حسام کوچولو)
5 بهمن 91 1:42
دندونای خوشگلت مبارک باشه
نسیم -مامان آرتین
7 بهمن 91 9:07
دندونات مبارکه گلم
مریم جون یعنی پسملی ما دندونای نیششم در اومده چون آرتین خان ما 12تا دندون داره؟؟؟؟؟؟؟
خدارو شکر کهاین پسملی سالم سالم وتیروئید مامان مریم هم زود خوب میشه
آرتین صبحهایی که من خونم (5شنبه ها) هی میگه بابا دردر بابا دردر میگم نه مامان جان بابا رفته شرکت یه نگاهی بهم میندازی وبعد با صدای بلند میگه بابا دردر بابا دردر
فکر کنم من سر کارم نه این بچه پدر پسر دستشون تو یه کاسه است


بله عزیزم دندونای نیشش هم در امده گل پسرم.
از قدیم گفتن حرف راستو از بچه باید شنید............ من جات باشم یه پیگیری میکنم ببینم بابا رضا دردر میره یا سر کار.......هههههه
SS
8 بهمن 91 21:35
بچه ی نازی داری
خاله سحر
9 بهمن 91 18:47
جیگرتو برم. مبارک باشه این مرواریدهای خوشگلت. این مامانت فکر میکنه برای من دکتر مریمی هست برای دکتر آموزگار هم همکاره. چرا سرخود از بچه آزمایش گرفتی؟ قربونت برم که همه چیز رو می فهمی و کلمه هاتو این قدر خوشگل میگی